پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

خرابكاري

1392/9/21 15:23
نویسنده : مامان نجمه
406 بازدید
اشتراک گذاری

پريسا بعد از نهار خوردن گفت ماست ميخوام منم يه پياله بزرگ ماست گذاشتم جلوش و يه قاشق بهش دادم تا ماستها رو بخوره خودمم كل ظرفها رو جمع كردم و رفتم تو آشپزخونه تا ظرفها را بشورم وقتي برگشتم با صحنه اي مواجه شدم كه نميدونستم چكار كنمکلافه دو تا دست و صورت پر از ماست، روي سفره ماستها رو پخش كرده بود و به خاطر اينكه دستهاش رو تكون داده بود روي فرش اثرات ماست تا چندين كيلومتر بود. دعواش كردمعصبانی و گفتم چرا اينكارو كردي (البته دعواهاي من تند نيست)و اون هم مثل هميشه:مامان معذرت ميخوام ديگه كار بد انجام نميدمخجالت اولين كاري كه كردم بردمش گذاشتمش تو دستشويي و گفتم اينجا بمون تا بيام و رفتم فرش و سفره و خرابكاريها رو پاك كنم . حالا پريسا تو دستشويي شعر ميخوند:الا كلنگ و تيشه    مامان دوست دارم هميشه يعني بد جور خودشو تو دل آدم مي كنه كه در اوج عصبانيت ميخواي فقط بخوريشبغل. وقتي بهش مي گم ميخورمت ميگه:نخوري منو   ميگم پس ميزنمت ميگه نزني منو  بوسم كن بعدشم از من درخت خواست منظورش كلم بروكلي ستنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رضوان مامان رادین
21 آذر 92 17:51
وای که چه دخمل شیرینی ایه پریسا کوچولو
زهرا عمه سروش
22 آذر 92 2:18
الهی خاله قربون شیرین زبونیت بره
مامان نجمه
پاسخ
خدا نكنه خاله جون
مامان ترنم
22 آذر 92 9:50
چه سياستي داره اين وروجك . آفرين به اين ترفند. والا بعد از اين شعر آدم اصل دعوا رو يادش مي‌ره.
مامان نجمه
پاسخ
من كه مي خواستم بخورمش
توت فرنگی (مامان علیرضا)
22 آذر 92 16:23
الهی از این خرابکاریها نگو که ماشاله بیداد می کنه همیناست که شیرینه
توت فرنگی (مامان علیرضا)
22 آذر 92 16:34
عاشق شیرین زبونیهاتم عزیزم
منصوره مامان زهره
24 آذر 92 9:39
دختر همینش خوبه که زبون چرب و نرم داشته باشه! نجمه جان پست بدون عکس قبول نیست ها!!!!!!!! پس عکسای این ماست خوری کو؟!
مامان نجمه
پاسخ
دست رو دلم نزار خواهر كه دوربينم مشكل پيدا كرده
مامانِ عسل
24 آذر 92 10:30
دخترت رگ خوابت را پیدا کرده
مامان نجمه
پاسخ
آره چجورم
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 10:39
واییییییی وروجک عصبانی نشو مامانی میدونم خیلی سخته ها ولی باید یه بار از این خرابکاری ها بکنن تا دیگه دلشون نخواد بهرحال ماست تمیزترین و بهترین چیزیه که می تونن به سر و صورتشون بمالن عجب شیرین زبون و با سیاست هم هست ماشالا ببوسش
(زهره)مامان فاطمه
30 آذر 92 15:51
ایوووووووول مامانی چه اعصاب آرومی داری ما که اعصاب نداریم حسابی ببوس این گل دختر