پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

ناف

1392/12/21 12:28
نویسنده : مامان نجمه
750 بازدید
اشتراک گذاری

پريسا تو دستشويي نشسته و انگشتشو كرده تو نافش

پريسا: مامان نيگا مه مه دارم

من: اين كه مه مه نيست نافه

پريسا :مامان تو هم ناف داري؟

من:بله منم دارم. ولي از تو خيلي خوشگله

پريسا:آره نافه من خوشگله بابام برام خريده

من: قربونت برم من با اون ناف خوشگلتماچماچماچ

------------------------------------------------------------------

پريسا بدون مقدمه

پريسا:مامان آمبولانس

من:آمبولانس چيه؟(تا به حال در مورد آمبولانس باهاش حرف نزدم)

پريسا:باب اسفنجي با آمبولانس رفت.

من:آمبولانس چيه؟

پريسا:آمبولانس ماشينه

من:آفريننننننننننننننن ماشالااااااااااااااااااماچماچماچ

 

پريسا در 2 سال و 5 ماه و 19 روزگي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پریسا
21 اسفند 92 16:11
نافتو از کجا خریدی پریسا خانم
مامان نجمه
پاسخ
نميدونه آخه باباش براش خريده
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 اسفند 92 18:49
سلااااااااااااااااااام فدای اون پریسای خوشگل با اون ناف خوشگلش که باباش براش خریده
مامان نجمه
پاسخ
خدا نكنه خاله
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
21 اسفند 92 18:49
چقدر شیرین زبونی پریسا جونم خوشگل خاله
مامان سهند و سپهر
21 اسفند 92 20:48
ای جیگر شیرین زبون
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
21 اسفند 92 23:39
سلام به شما دوست خوبم دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه ني ني گلتون عکس آتليه اي نداره براتون عکس ساده اي که تو خونه ازش ميگيريد رو تبديل به آتليه اي ميکنم .... اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن www.testersite.mihanblog.com
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
22 اسفند 92 13:57
عزیزم سلام مامان پریسا باز می خواستم تو قسمت پرسش وپاسخ مطلبمو ویرایش کنم ولی اشتباهی زدم بسته شد میشه به سوالم که نوشتم پاسخ بدید ممنون گلم
مامان نجمه
پاسخ
اومدم
شهره
24 اسفند 92 20:58
احسنت پیشاپیش سال نو مبارک روزای خوبی برای شما و خانواده آرزو میکنم
مامان ترنم
25 اسفند 92 9:00
قيمت ناف چنده پريسا خانم كه بابات برات خريده.
زهره(مامان فاطمه)
25 اسفند 92 14:56
فدای دخمل شیرین زبون خوب مامانی چکار نافش داری باباش براش خریده
زهره(مامان فاطمه)
25 اسفند 92 14:57
راستی نجمه جون دیگه خیلی کم میای پیشمون ما بی وفاشدیم یا شما
مامان نجمه
پاسخ
عزيزممممممممممم من ميام ولي الان سرم شلوغه و معمولا به وبلاگ همه دوستان ميرم ولي خاموش. شما بسيار با معرفتي بي معرفتي از منه
مامان پریسا
26 اسفند 92 9:00
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949857012.jpg
مامان نجمه
پاسخ
سال جديد پيشاپيش بر شما و خونواده محترم مبارك. بهترينها را برايتان آرزومندم
منصوره مامان زهره
26 اسفند 92 21:38
شیرین زبون کنجکاو
زهره(مامان فاطمه)
27 اسفند 92 11:32
عزیزم بامعرفتییییییییییییییییییییییییییییییی
رها
28 اسفند 92 0:41
سلام آبجی جونم پیشاپیش عیدتون مبارک ایشالله سالی پر پول و پر از سلامتی و پر از شادی و موفقیت داشته باشین [بوسه]
مامان نجمه
پاسخ
بهترنها براي شما آرزوي قلبي من است