پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

باي باي پوشك

1392/9/22 16:32
نویسنده : مامان نجمه
495 بازدید
اشتراک گذاری

خب بالاخره من هم موفق به از پوشك گرفتن پريسا شدم لبخندو تا امروز حدود 6 روزه كه پريسا پوشك نشده. دو روز اول اصلا موفقيتي در كار نبود و من داشتم نگران ميشدم ناراحتكه دوباره قضيه 1 سال و ٩ ماهگي تكرار بشه اما خوشبختانه از روز سوم دستم اومد كه پريسا دير به دير جيش مي كنه يعني حداقل 2 ساعتي يكبار بايد دسشويي ببرمش اما بازم خودش خبر نمي كرد و خودم مي بايست ببرمش و اونجا يه ربع تا نيم ساعت وايسم تا به طور ناخوداگاه جيشش بياد. ضمنا من دو روز اول شرت آموزشي پاش نكردم تا متوجه جيش كردن بشه چون اگر استفاده مي كردم متوجه نميشد و فقط شبها مي پوشيدم تا تخت رو نجس نكنه ولي همانطور كه گفتم روز سوم خودم دستم اومد و از شرت آموزشي هم استفاده كردم تا از ايجاد رودخونه روي فرشها و آبياري جلوگيري بشه و خودشم وقتي تو شرت جيش مي كرد متوجه ميشد و جلوشو مي گرفت تا بره دستشويي از روز چهارم هم خودم ميبردمش و هم گاهي خودش خبر مي كرد و ديگه الان خودش خبر ميده و خودمم حواسم هست كه ديگه دير دستشويي نبرمش و بسته به مايعاتي كه ميخوره فاصله رو كم مي كنم. ديروز مهمون داشتم و چند بار خودش خبر داد و يكبار هم جيش كرد البته تو شرت آموزشي. من از شرت آموزشي راضي ام باوجوديكه بعضي ماماناي ني ني وبلاگي راضي نبودن به نظر من براي بچه هايي كه سنشون مثل پريسا كم نيست جواب ميده و از نجس شدن خونه تا حد زيادي جلوگيري مي كنه . ضمنا هر بار كه جيششو ميگه يه برچسب بهش ميدم تا تو دستشويي بچسبونه. و روي قصري هم مي شينه در حاليكه اصلا فكرشو نمي كردم ازش استفاده كنه. پي پيشم مشكلي نداره و خبر ميده و شبها هم اصلا جيش نمي كنه. خيلي خوشحالم كه اين پروژه هم با موفقيت انجام شد و پريسا همكاري كرد . هيچوقت فكر نمي كردم كه جيش كردن يه بچه اينقدر به وجدم بيارهنیشخند

پريسا در اين لحظه 2 سال و 2ماه و 23 روز سن دارد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

توت فرنگی (مامان علیرضا)
22 آذر 92 16:35
سلام عزیز دلم خوبی پریسا جونم خوبه خوب خدا رو شکر عروسم راحت شد از پوشک تو هم خسته نباشی زحمت کشیدی دیگه کم کم آماده باشین ما داریم می آیم بعد ماه صفر خوبه ؟
مامان نجمه
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از لطفت خودت و عليرضا جون خوبيد؟ پريسا كه رفته گل بچينه
منصوره مامان زهره
24 آذر 92 9:35
به به مبارکه بالاخره هم خودش راحت شد هم شما! خدا رو شکر که راحت بود، ان شالله از این به بعدم خوب پیشرفت کنه
مامانِ عسل
24 آذر 92 10:32
هورااااااااااااااااااا مبارکه اینم خودش یه موفقیت بزرگه در حد فارغ التحصیلی نکته مهمش همینه که باید ساعات طولانی در دستشویی بگذره که فقط برای یه مادر قابل تحمله
مامان نجمه
پاسخ
نه من ديگه خيلي تو دستشويي نميمونم اگر گفت ندارم ديگه ميگم بريم بيرون.
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 10:41
خوشششششششششش بحالت منم در حال گرفتن دوباره ام سرم داره موهاش کلا میریزه پی پی رو اصلا نمیکنن تا پوشکشون کنم!!!
مامان نجمه
پاسخ
پوشكشون نكن وقتي ديدي داره پي پي مي كنه سريع ببرش دستشويي ديگه عادت مي كنه. ميدوارم شما هم موفق بشي
مامان بنيتا
24 آذر 92 17:04
سلام دوست عزيزم ممنون كه به ما سر ميزني مبارك باشه پريسا جونم
مامان نجمه
پاسخ
سلام عزيزم باعثه افتخاره منه ممنون خاله جون
مامان بنيتا
24 آذر 92 17:04
خصوصي عزيزم
خواهر فرناز
24 آذر 92 18:05
سلام مامان گلی من یه وبلاگ طراحی کردم نمونه عکس های طراحی شده ام را توش گذاشتم اگه کسی میخواست تم طراحی کنه یا حتی عکس بهم خبر بدین تا براش انجام بدم برای شما دوست جونم مجانیه برای دوستای دوست جونمون با قیمت خیلی کم البته وبمون هنوز کامل همه را آپلود نکردم چون خیلی وقت میگیره ولی به زودی کلی عکس توش اپلود میشه اینم ادرسشه http://aksghashang.persianblog.ir/ راستی اگه دوست داشتین لینکش کنید متاسفانه نی نی وبلاگ تو قسمت سوالات که به صورت در خواست نوشته بودم تاییدش نکرد مجبور شدم این طوری مزاحمتون بشم
مامان ترنم
25 آذر 92 9:19
خدا رو شكر عزيزم. چه خوب تونسته اين قضيه رو درك كنه. اين مرحله يكي از سخت‌ترين مراحل بزرگ شدن بچه‌هاست. و البته براي مامانها. از يه طرف بچه كوچولو و آموزش و از طرف ديگه فكر تميزي خونه و .... ولي خوب خدا رو شكر كه داره خوب پيش مي‌ره. موفق باشيد پريسا كوچولو و ماماني.
مامان نجمه
پاسخ
آره خدا رو شكر قبل اينكه شروع كنم فكر نمي كردم به اين خوبي همراهي كنه.ممنون عزيزم
خاله رزیتا
25 آذر 92 22:47
پریسا جونم مبارک باشه . دیگه خانم شدی . بزرگ شدی ....
مامان نجمه
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان محمدصدرا
26 آذر 92 19:04
مبارکش باشه دختر گل که حسابی داره خانوم می شه. انشاالله اون مشکلی که توی سوالاتتون ازش یاد کردید هم از بین بره
(زهره)مامان فاطمه
30 آذر 92 15:46
پس چرامن این پستتو ندیدم الان هممینطوری امدم سر بزنمک از نوار کناری روی موضاعات متوجه شدم از پوشک گرفتیش.منم سه تا از این شرت آموزشی ها گرفتم ولی هنوز دست بکار نشدم
مامان نجمه
پاسخ
دست به كار شو خيلي راحتتر از چيزيه كه فكرشو بكني الان ديگه موقشه
رها
4 دی 92 2:50
آره درست میگی آبجی منم وقتی پسرمو از پوشک گرفتم خیلی خوشحال شدم واقعا" راحت شدم فقط الان یه مشکل دارم اونم از شیر گرفتنشه خیلی شبا اذیتم میکنه خودشم کم غذا میخوره خیلی وابسته است دخترم رو راحت تونستم بگیرم اما بهنام اصلا" نمیشه اصلا" همکاری نمیکنه
مامان پریسا
4 دی 92 20:28
تبریک میگم عزیزم.
سمیرا مامان ترنم
16 دی 92 8:48
افرین به شما....من که هنوز به طور جدی اقدام نکردم ترنم را از پوشک بگیرم...اما هر وقت توی خونه باشم خودش میگه دستشویی داره.....منتظرم فصل سرما تموم بشه تا از پوشک بگیرمش...