پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

شيرين زبوني

1393/1/30 16:47
نویسنده : مامان نجمه
1,450 بازدید
اشتراک گذاری

٢ سال و 6 ماه و 28 روز

دختر ما تو ايام عيد به جاي عيدتون مبارك مي گفت تولدت مبارك.چون سر سفره هفت سين شمع روشن مي كردم ميگفت مامان تولدت مباركه؟؟؟

........................................................................

پريسا موقع خواب در حاليكه من خودمو به خوابم زدم ميگه: مامان بخواب . چشماتو ببند

من جوابشو نميدم يعني خوابم

پريسا:مامان خوابيدي؟چشماتو بستيدي؟

........................................................................

من تل پريسا رو زدم تو سرم.

پريسا با حالت عصباني:مامان تل منو زدي؟

من با خونسردي و مهرباني: آره دخترم

پريسا: من بهت اجازه دادم؟(منظورش اينه كه حتما اجازه گرفتي؟)

ميگم :پريسا اجازه ميديكه تلتو بزنم؟

پريسا در حالتيكه خيلي به خودش ميباله كه اولين بار يه نفر داره ازش اجازه مي گيره: آره اشكال نداره

.......................................................................

پريسا به تازگي از پله ها ميره پايين پيش بابا بزرگ و مادر بزرگش

من:پريسا داري ميري پايين؟منو تنها ميزاري؟

پريسا: مامان زود ميام. فردا ميام. مواظب خودت باش

......................................................................

يه برشه سيب بهش دادم بخوره ميزاره رو دسته مبل

من :نميخوري ؟دوست نداري؟

پريسا :نه نميخوام(با عصبانيت)

من:نميخواي (با ناراحتي)

پريسا: نه نميخوام مامان فردا ميخورم .دستت درد نكنه(با شرمندگي)

 

 

پسندها (6)

نظرات (13)

مامان ترنم
31 فروردین 93 10:47
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارك بانوي مهربان.
مامان نجمه
پاسخ
ممنون عزيزم روز شما هم مبارك
مامان ترنم
31 فروردین 93 10:47
قربون تو گل دختر ناز و شيرين زبون.
رضوان مامان رادین
31 فروردین 93 16:46
بانوی گل؛ شاهکار زیبای خلقت؛ مخلوق دلبری خداوند؛ شادی تو، شادی دنیاست ؛ روزت, ماهت, سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون
مبارک.
مامان نجمه
پاسخ
ممنون عزيزم همچنين بر شما هم مبارك
بهار
31 فروردین 93 21:28
سلام تقویم سفارشی سال 93 با عکس کوچولوتون. و تقویم فانتزی رایگان با امکان قرار دادن عکس کوچولوتون!
مامان سهند و سپهر
9 اردیبهشت 93 12:24
آفرین به این دختر مهربون دل نازک
زهره(مامان فاطمه)
14 اردیبهشت 93 11:32
سلام مامانی خوبی خوشی؟ماشااله به پریسا جون شیرین زبونم
m0zhde
22 اردیبهشت 93 15:51
شهره
24 اردیبهشت 93 21:53
سلام خانمی خوبی؟ پریسا جون خوبه؟ کم پیدا شدی؟ چند بار اومدم سایت خبری نبود مشغول چی شدی؟
مامان نجمه
پاسخ
سلام عزيزم خوبي؟آره كمتر ميام. هيچي همون كارهاي هميشگي. تو چه خبرا؟چه كارا مي كني؟
رضوان
25 اردیبهشت 93 20:59
ای جان شیرین زبون...دقیقا رادینم همینطوره...وقتی چیزی بهش میدم بخوره که دلش نمیخواد...نمیخوادم دل منو بشکونه...میگه بذار فردا بخورم
مامان بهار
29 اردیبهشت 93 20:20
سلام عزیز ممنونم که به سئوالم جواب دادید دوستون دارم. گلمو ببوسید. خدا کنه دخترم مثل پریسا جون خانم بشه. باید یه فکری واسه وسواس فکری بکنم.
شهره
31 اردیبهشت 93 11:22
سلام گلی خوب دلمون تنگ میشه برا پریسا جون موفق باشی منم مشغول موضوع پایان نامه ام راستی منم نی نی دار شدم ان شا الله آذر به دنیا میاد دعام کن ببببببببببببببوووووووووس
مامان نجمه
پاسخ
wwwwwwwwww00000000000wwwwwwwwww خيلي سورپرايز شدم به سلامتي ايشالا خيلي خيلي خوشحال شدم ميرم به مليحه خبر بدم
شهره
2 خرداد 93 18:38
ممنونم از محبتت ملیحه رو تلفنی صحبت کردم لو دادم هههههههه پریسا رو ببوس
مامان نجمه
پاسخ
آهان مواظب خودت باش
مامان محیایی
8 خرداد 93 14:51
مامان پریسا جون اگه میشه عکسای بیشتری از دختر گلت بزار