پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

2 سال و 1 ماه و 21 روزگي

1392/8/20 18:44
نویسنده : مامان نجمه
417 بازدید
اشتراک گذاری

پريسا الان 2 سال و 1 ماه و 21 روزه است.

ميگم پريسا اين كار  رو نكن (با اخم). ميگه: مامان اخم نكن زشت ميشي

ميگم اين كار رو مي كني دعوات مي كنم ميگه: مامان دعوا كار بديه دوست دارم ناز ناز

اسباب بازياش رو هر چي جمع مي كنم دوباره مياره وسط حال كه اينجا قطار درست كرده

به اين گل ساز هم خيلي علاقه داره من خودمم خيلي دوست دارم زبان پيشنهاد مي كنم براي بچه ها تو اين سن و حتي بچه هاي  بزرگتر بخريد چون خيلي بازي خوبيه

ليمو رو  بخاطر اينكه اينجوري ميشه خورد دوست داره

 

آخرين ورژن نقاشي پريسا رو هم يادم باشه بيام بزارم بهش مو و دست و پا اضافه شده دست و پايي كه به اطراف سر وصلن و اجزاي صورت تقريبا همشون وجود دارن. با پشتكاري كه تو نقاشي داره و روزانه مدت زمان زيادي مداد و خودكار تو دستشه ميشه در اين زمينه بهش اميدوار بود. دو تا نقاشي تو دفتر پريسا بود كه نميدونم باباش كشيدهابرو كه اگر ايشون كشيده باشن بايد سرمو بزارم و بميرم من تا بحال شايد باورتون نشه ولي نقاشي همسرمو نديدم ولي خطش خدايي خيلي قشنگه و اگرم خودش كشيده باشه كه بايد به دخترم افتخار كنمتشویق . يادم باشه ازشون بپرسم

 

 

خدا رو شكر يكي دوماهي هست كه بالا رفتن از ميز  تي وي رو يادش رفته قبلنا كه جاش اونجا بود

 

دختر نازم دوست دارمماچبغل

پ . ن

فهميدم كي اون نقاشي رو كشيده بود فاطمه دختر عموي پريسا. از پريسا پرسيدم لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
20 آبان 92 16:59
ای جانم ماشالله بزرگ شده نقاشی هم احتمال کار باباش باشه الهی قربونش برم بچه ها رو فقط ول کنی اسباب بازی می ریزن وسط ببوسش از طرف من منم امروز می خواستم وب علیرضا رو آپ کنم
مامان ترنم
21 آبان 92 9:24
اي جان به اين نقاشي قشنگ. ماماني خوب پريسا جون راست ميگه هر كي اخم كنه زشت ميشه.
مامان نجمه
پاسخ
نه عزيزم پي نوشت ذكر كردم نقاشي پريسا نبود. مرسي كه بهم سر ميزني
مرضیه یوسفی
21 آبان 92 9:24
وای نجمه جون چقدر دخترت ماشاالله ناز شده،چقدر کارهاش جالبن،اکثرا میام وبلاگشو میبینم،عکس لیمو خوردنشو خیلیییییییییی دوست دارم،چشماش گرد شده تو این عکس
مامان نجمه
پاسخ
ممنون لطف داري چشات ناز مي بينه مرسي كه مياي بهم سر ميزني به نظر من تو هم اگر شوهرت صلاح ميدونه اقدام كن اگر نميخواي دكترا بخوني و فقط تدريس كارته بچه كاري بهت نداره سرگرمت هم مي كنه اوايل يه كم سخته بعد ديگه رو روال ميفتي تجربت زياد ميشه بازم هر جور دوست دارين
مامان ترنم
21 آبان 92 11:12
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم ؟ بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم ؟ فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم ؟ توي اين روزهاي محرم اگر دلتون شكست التماس دعا.....
مامان نجمه
پاسخ
حاجت روا باشي عزيزم
مامان سهند و سپهر
21 آبان 92 12:02
عزیزم خیلی پست دلنشینی بود آفرین و هزارماشالا به این دختر هنرمند جان چقدرم شیرین زبونی می کنه حسابی حالتو میگیره با اون حرفهاش اخم نکن زشت میشی راست میگه خب بچه
مامان نجمه
پاسخ
ممنون عزيزم
asal
24 آبان 92 3:06
سلام مامان مهربون بیشتر مامانا دوست دارن قالب وبلاگاشون با عکس نی نی های خودشون باشه ، شما هم اگه دوست داری یه قالب وبلاگ اختصاصی با عکس نی نی خودت داشته باشی میتونی سفارش بدی قیمت قالب وبلاگ اختصاصی (فرقی نمیکنه / دوستونه - سه ستونه)10 هزار تومنه که یه بالابر اختصاصی هم با عکس نی نی تون به عنوان هدیه بهتون میدیم اگه خواستی خبرم کن تا برات طراحی کنم ادرس : webnegar1.mihanblog.com منتظرتم حتما بهمون سر بزن
مامان پریسا
24 آبان 92 16:39
سلام گلم. پریسای ما هم از اون گل سازا داره منهم یه بار گذاشتم اینجا و تبلیغشو کردم. من همون اولش فهمیدم که نقاشی کار پریسا نیست اخه غیر ممکنه بچه ی 2 ساله بتونه اجزای بدن رو نقاشی کنهولی ایشالله به وقتش یاد میگیره اصلا نگران نباش گلم.
زهرا، عمه ی سروش
24 آبان 92 18:47
الهی قربون اون لیموشیرین خوردنت برم عسل
(زهره)مامان فاطمه
26 آبان 92 10:23
ماشااله به پریساگلیییییییییییییییییییییی فاطمه منم همش جلو تلویزیون چکارش کردی از سرش افتاد
ندا مامان آیدا
26 آبان 92 22:01
واقعا هنرمندیا خاله. آیدا هنوز تو این زمینه استعدادی از خودش نشون نداده
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
11 آذر 92 20:31
یه فرصت طلایی در نی نی وبلاگ قالب وبلاگ با تم چله زمستان با کیفیت+بکگراند رایگان هندونه+آیکون هندونه رایگان............ در سایت لی لی تم... فقـــط 5 هزار تومان میتونید نمونه قالب ما رو در سایت ببینید کاملا طراحی شده توسط خودم......... کپی برداری از طرح توسط دیگر طراحان ممنــــــــــــوع عکس های خونگی شما هم میتونه گزینه خوبی برای این فرصت بی نظیر باشه همراه با 60 نمونه از قالبهای سفلرشی و کلی ابزار زیبا ساز دیگه...