پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

اين روزا

1392/7/5 15:07
نویسنده : مامان نجمه
577 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعه است و ما كه ديشب خونه مامان جون پريسا خوابيده بوديم امروز صبح بدون پريسا اومديم خونه و پريسا رو خونه مامان جون جا گذاشتيمچشمک براي اينكه امشب خاله سعيده و مامان جون اينا رو گفتيم بيان خونمون و گذاشتمش اونجا كه به كارهام برسم. از تولد پريسا بگم كه متاسفانه لغو شد چون باباي زن عموي پريسا فوت شدن و ما كه قرار بود امروز تولد پريسا رو جشن بگيريم براي احترام به زن عمو  نمي گيريم ولي خاله سعيده گفتش كه من كادويي براي پريسا خريدم وامشب ميام بهش ميدم . خودمون هم روز تولد پريسا براش كيف و كفش ست خريديم كه توي پست بعد عكساشو ميزارم.البته يه روز هم عروسكاي پريسا رو كنارش گذاشتم و چند تا بادكنك هم باد كردم و تزيين كردم با فاطمه دختر عموش چند تا عكس يادگاري گرفتم كه تو پست بعد ميزارم.

ديشب خونه مامان جون مهموني بود مامان جون به مناسبت اينكه دايي امين دانشگاه قبول شده و به يه شهر ديگه رفته، آش پشت پا درست كرد و خاله و دختر خاله و داييها رو دعوت كرد پريسا هم حسابي با بچه ها بازي كرد. و شب كه من همراه باباجون رفته بوديم خونه يكي از دايي ها كه نيومده بودن آش بديم خوابش برد از بس كه خسته شده بود.

چهارشنبه شب هم سه تايي به پارك مادر رفتيم و سيرك ملي ايران كه به كرمان اومده بودن تو اين پارك برنامه داشتن كه ما رفتيم برنامه هاي جالبي بود بخصوص واسه پريسا كه ميمون و شير و خرس رو از نزديك ديد و هنوز هم بارها اداشونو در مياره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
6 مهر 92 0:23
آخی ناراحت شدم تولد نگرفتین من همش تو فکر تو بودم می گفتم بنده خدا چقدر امروز کار داره با خودم می گفتم تولد عروسم و پسرم تو یه روز افتاد اشکال نداره انشالله سر فرصت به تولد خوشگل براش می گیری خدا پدر زن عموی پرسا رو هم بیامرزه
(زهره)مامان فاطمه
6 مهر 92 9:35
ایشااله که سال دیگه براش یه تولد بزرگـــــــــــ
میگیری.جای دایی امین خالی نباشه


مرسي از اينكه مطالبو دنبال مي كني و به ياد دايي امين هم بودي
منصوره مامان زهره
6 مهر 92 12:01
خدا رحمتشون کنه عیبی نداره ان شالله سال آینده، همین که پریسا جون احترام گذاشتن رو از این مساله یاد می گیره دنیایی ارزش داره


رزیتا مادر آرمیتا
6 مهر 92 12:05
نجمه جونم سلام
مرسی از اینکه جویای حالمون هستی .
گل قشنگم من خونه ام و جایی نرفتم . فقط یک کوچولویی سر این نی نی هی خوابم میآد و خیلی حوصله پای نت نشستن رو ندارم . عزیزم ببخشیـــــــــــد
بـــــــــــــــوس



آره ديگه طبيعيه ايشالا سلامت باشي و اين دوران زود بگذره چون واقعا خيلي سخته
مامان ترنم
6 مهر 92 13:29
ان شاا... سال ديگه حسابي بايد براي اين گل دختر جبران كنيد و يه تولد حسابي براش بگيريد. جشن تولد عروسكي هم خيلي جالبه‌ها.
بهار
7 مهر 92 23:19
سلام این پیج عکسهای شمارو به صورت حرفه ای درست میکنه ، با قیمت خیلـــــــــــــــــــــی پایین تر جای دیگه! قالب سفارشی داشته باشین. www.ghalebe-weblog.blogfa.com