پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

فوت ننه آقا

1392/7/8 23:52
نویسنده : مامان نجمه
529 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

من آن شمعم که شبها در شبستان تو می سوزم

به ظاهر شاد و در باطن ز هجران تو می سوزم

دوست نداشتم توي  وبلاگ پريسا مطالب ناراحت كننده بنويسم ولي ميخوام از زني بگم كه با رفتنش غمي بزرگ بر دل ما بر جاي گذاشت كسي كه جز مهر و محبت بي انتهايش در خاطرم نيست زني كه با تنها نتيجه اش پريسا آنقدر محبت داشت و آنقدر جوياي احوالش بود كه حيف ديدم تا از او كه پريسا بارها نام او را بر زبان مي برد و او را بسيار دوست داشت ننويسم. نوشتم تا خاطره اي باشد شايد وقتي پريسا بزرگ شود اصلا او را بياد نياورد اما در اينجا شرح محبت بي دريغش بر جاي ماند. من اولين نوه اش بودم اولين خاطراتي كه از او دارم شبيه همين محبت هايي است كه الان مادرم به پريسا دارد  اولين خاطراتم شايد به 3 سالگي ام بر ميگردد كه بصورت تصويري مات در ذهنم است. در همه وقايع شاد زندگي ام دستش از هديه اي ارزشمند پر بود ازدواجم،  تولد پريسا،  عيد هاي نوروز و ... . اگرچه سنش بالا بود اما هيچ بيماري نداشت و اصلا از قرص و دارو استفاده نكرده بود و خودش بود و نماز و قران خواندنش  . ادبش زبانزد بود كه حتي وقتي كسالت بسيار داشت جلوي ديگران حتي فرزندانش نميخوابيد و حتي پايش را دراز نمي كرد و اداب معاشرت بالايي داشت .الان كه خاطرات با او بودن را مرور مي كنم  صورتم از اشك خيس شده  . مادربزرگ مهربان ،عزيز و دوست داشتني ام هرگز فراموشت نخواهم كرد تو در ياد ما  زنده خواهي ماند.

 دوستان عزيزم با قرائت فاتحه اي باعث شادي روحش شويد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 23:46
سلام آ
خیلی ناراحت شدم خدا رحمتش کنه
تسلیت می گم نجمه جون
انشالله روحش با حضرت زهرا همنشین باشه
حتما فاتحه می فرستم
خیلی ناراحت شدم


ممنونم
مامان آروین (مهناز )
9 مهر 92 11:45
سلام عزیزم تسلیت میگم خیلی ناراحت کننده بود امیدوارم هرگز تو وب پریسا جون از این مطالب دیگه نبینم


مرسي عزيزم
مامانِ عسل
9 مهر 92 13:02
روحشون شاد...
یادشون گرامی.
من براشون فاتحه فرستادم


ممنونم عزيزم
مامان امیر مهدی(سوده)
9 مهر 92 16:33
روحشون قرین رحمت...



انشالله
رزیتا مادر آرمیتا
9 مهر 92 19:49
سلام
عزیز دلم بهت تسلیت میگم . خداوند روحشو شاد و با فاطمه الزهرا همنشین کنه .




مرسي عزيزم
عمه سروش
9 مهر 92 22:31
از صمیم قلب بهتون تسلیت میگم.خدا رحمتشون کنه.


مرسي گلم
(زهره)مامان فاطمه
10 مهر 92 13:32
سلام نجمه عزیزم تسلیت میگم گلم.ایشااله خدا بهشت ابدی رو نصیبش کنه خیلی ناراحت شدم ودارم فاتحه براش میخونم


ممنون عزيزم
شهره
10 مهر 92 15:39
خدا رحمتش کنه
تسلیت میگم عزیزم
ان شا الله مامان جون و مادر جون و مامان مهربون پریسا عمر بلند و با عزت داشته باشن و همیشه سالم و شاد باشن
غم آخرت باشه دوست گلم
یه دنیا بوووووووووووووووووسسسسس
هم برا پریسا جون که عین مامانشه
هم برا مامان گلش که با دیدن عکسش کلی خاطرات برام مرور شد
بازم تسلیت میگم


مرسي گلم
ღمامان على اكبرღ
10 مهر 92 16:55
سلام عزیزم
خدا رحمتش کنه
منم بهتون تسلیت میگم و انشاالله غم آخرتون باشه.
منم براشون فاتحه فرستادم


ممنون عزيزم
رضوان مامان رادین
10 مهر 92 22:46
خدا رحمتشون کنه...خیلی ناراحت شدم...روحشون شاد


ممنون عزيزم
مامان سهند و سپهر
11 مهر 92 10:35
عرض تسليت نجمه جون

روحشون شاد


ممنون عزيزم
زهره(مامان فاطمه)
12 مهر 92 1:33
عزیزم خصوصی.
منصوره مامان زهره
12 مهر 92 13:53
تسلیت میگم دوست عزیز، خدا رحمتشون کنه.


ممنون عزيزم
مامان سهند و سپهر
13 مهر 92 10:20
خصوصي
مامان ترنم
13 مهر 92 10:29
تسليت مي‌گم عزيزم. خدا رحمتشون كنه. پدر بزرگها و مادر بزرگها شيرين‌ترين و بهترين خاطرات دوران كودكي رو هميشه براي آدم زنده مي‌كنن. وقتي كه ميرن انگار بخشي از كودكي آدم رو با خودشون مي‌برن.


ممنونم عزيزم واقعا همينطوره كه گفتين
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
13 مهر 92 22:59
سلام عزیزم من 2 روز نبودم گلم اومدم جویای احوال بشم امیدوارم خوب باشین . و سلامت
(زهره)مامان فاطمه
14 مهر 92 14:39
هنوز نیومدی عزیزم .پریساجونو ببوس
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
15 مهر 92 11:10
سلام عزیزم نیستی کجایی گلم دلم خیلی برات تنگ شده انشالله سلامت باشی عزیزم دخترت هم همینطور زودتر بیا من عروسمو می خوام
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
15 مهر 92 21:11
سلام عزیزم

ممنو که اومدی

قربونت برم

خیلی دوستت دارم

وقتی نیستی دلم می گیره

در روز می آم چند بار سر می زنم

خلاصه منو خاطر خواه خودت کردی

این گل ها و ماچ ها مال تو نیست

اون حرف ها هم مال تو نیست

این نقل قول هم حرف من نیست



ابراز علاقه علیرضا به پریساست

شوخی کردم همش مال خودت از طرف من











مامان یاسمین فاطمه
16 مهر 92 8:15
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم تسلیت میگم و روحشان شاد


ممنون عزيزم
مامان سهند و سپهر
16 مهر 92 11:09
چطوري خانوم گل؟ پريسا جون خوبه ؟


ممنون عزيزم چند روزيه كه هر دومون سرما خورديم و حال نداريم