پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

آغاز 21 ماهگي

1392/3/30 16:32
نویسنده : مامان نجمه
339 بازدید
اشتراک گذاری

 پريساي مامان از امروز 20 ماهش تموم مي شه و پا توي 21 ماهگي يا همون اسال و نه ماهگي ميذاره واي كه چقدر ايام زود مي گذره. قربونت برم دخترم  چقدر بزرگ شدی

شعرهايي كه پریسا تازه كلمات آخرشونو ميگه:

عروسك قشنگ من قرمز        پوشيده                            با شير آّب              بازي نكن

تو رختخوابه آبي مخمل           خوابيده                             نگا تو مثل               موش 

عروسك من چشماتو              با كن                               نازي شيطون             بلا

وقتي كه شب شد اونوقت       لالا كن                              چقد تو بازيگوش         بلا 

                                                                               خوبه از من يابدگيلي                           

                                                                               ببين دارم              گل

                                                                               مداد زرد من           كجاست

                                                                                ميخوام يه             بلبل

 

 

                              قلب٢١ ماهگیت مبارك قلب  

                                                                             

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهره
1 تیر 92 20:17
ما شا ا..، واقعا دلم میخاد از نزیک پریسا جونو ببینم.
دلم برا مامانشم خیییییییییییییییییلللللللللللی تنگ شده


من بيشتتتتتتتتتتتتتتتر
مامان فاطمه
5 تیر 92 9:59
21ماهگیت بایکم تاخیر مبارک پریسای عزیزم


مرسيييييييييي