پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

اگر ... بودم

1392/4/3 20:28
نویسنده : مامان نجمه
318 بازدید
اشتراک گذاری

در ابتدا، تشكر از مامان فاطمه جون كه منو به اين پرسشنامه دعوت كردند.ماچ 

 

اگر ماهی از سال بودم: مرداد ماه تولد خودم

اگر روزی از هفته بودم: شنبه روز آغاز 

اگر یه عدد بودم: 20 چون كارش بيسته

اگر نوشیدنی بودم: آب پرتقال خوشمزه

اگر ثواب بودم: ثواب نيت خوب

اگر درخت بودم: سپيدار با برگهاي ابلقش كه با  وزش باد خيلي زيبا ست

اگر میوه بودم: هلو

اگر گل بودم: نرگس

اگر آب وهوا بودم: خنك 

اگررنگ بودم: آبي فيروزه اي و زرد

اگر پرنده بودم: بلبل

اگرصدا بودم: صدای طبيعت

اگرفعل بودم: مي توانم

اگر سازبودم: گيتار

اگرعضوی از بدن بودم: قلب

اگر بخشی از طبیعت بودم: رودخانه زلال و خروشان

اگر یک حس بودم: عاشق بودن

 

من، مامان پارسا  و مامان آيدا رو به این پرسشنامه  دعوت میکنم و هر كسي كه دوست داره شركت كنه بگه كه دعوتش كنم.مژهلبخند

                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ندا مامان آیدا
8 تیر 92 8:41
ممنون عزیزم که ما رو دعوت کردی: اگر ماهی از سال بودم: اسفند اگر روزی از هفته بودم: پنج شنبه اگر یه عدد بودم: هفت اگر نوشیدنی بودم: آب خنک اگر ثواب بودم: ثواب در هر صورتی خوبه اگر درخت بودم: بید مجنون اگر میوه بودم: انار اگر گل بودم: رز زرد اگر آب وهوا بودم: معتدل اگررنگ بودم: فیروزه ای اگر پرنده بودم: طاووس اگرصدا بودم: صدای آیدا اگرفعل بودم: __ اگر سازبودم: پیانو اگرعضوی از بدن بودم: مغز اگر بخشی از طبیعت بودم: گل اگر یک حس بودم: مادر بودن