پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

متولدين امروز

1392/6/30 18:54
نویسنده : مامان نجمه
478 بازدید
اشتراک گذاری

چون مامان جون پريسا  چند روزه كه مريضه و حالشون خوب نيست و نياز به مراقبت دارن  تولد پريسا رو اگر خدا بخواد جمعه هفته آينده تو خونمون مي گيريم.

ممنون از همه دوستاني كه تولد پريسا رو تبريك گفتن و بسيار ممنون از دوست خوبم انسيه جان و پسر گلش عليرضاي عزيز كه منو ذوق زده كردن و ضمن تبريك توي وبلاگشون  يه كليپ قشنگ تولد براي پريسا درست كردن از همين جا روي گلتون رو مي بوسمماچقلب

اگر دوست دارين اين كليپ رو ببينيد اينجا كليك كنيد

اين هم وبلاگ مامان عليرضا(ني ني دانلود)

 

اين هم عكس پريساي مامان در متولدين امروز ني ني وبلاگ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان پندار
30 شهریور 92 2:16
سلام عزیز همنامم .... تولدت مبارک ....... الهی 100 ساله بشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت و باعث سربلندی و افتخارشون بشی ...
مامانش خصوصی داری


بـــــــــــــــوس
(زهره)مامان فاطمه
30 شهریور 92 7:36


مبارک مبارک تولدت مبارک ایشااله تولد 200 سالگیت قشنگم



بـــــــــــــــــوس

مامان سهند و سپهر
30 شهریور 92 9:06

مباركه مبارك


ممنون سعيده جان
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
30 شهریور 92 11:57
پریسای قشنگم تولدت مبارک

به نظرم ارسال نشد دوباره فرستادم

عزیز دلم انشالله هزار ساله بشی

تولدت مبارک

نجمه جان

یه سری به ما بزن و کادوی تولد پریسا جونم روبردار

از طرف من ببوسش



مرسي گلم الان ميام وبلاگت دوست خوبم

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
30 شهریور 92 12:42
سلام عزیزم
خواهش می کنم
قابلی نداشت
امیدوارم خوشت بیاد

کاری نداره روش کلیک کن تا پخش شده. دوست داشتی
وصل کن به تلویزیون و نگاهش کن



مرســـــــــــــــــي ذوقم در اومد
مامان امیر محمد
30 شهریور 92 12:58
سلام تولد دختر نازتون مبارک انشاله که سالهای سال سلامت شاد در کنار خانواده و همیشه پیام آور شادی باشند.


ممنون عزيزم
فاطمه
30 شهریور 92 16:28
پریسا جان تولدت مبارک
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*............


بـــــــــــــوس
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
30 شهریور 92 17:55
سلام
عزیزم ببخشین من پیام هات رو ندیده بودم
یکیش رو حواسم نبود همین که داشتم بقیه رو می خوندم گویا تایید زده بودم بدون این که بدونم
لینکش رو عوض کردم گذاشتم تو سایت ایرانی
دیگه راحت می تونی دانلودش کنی
تو رو خدا ببخشین دیر اومدم
راستی نیازی نبود از ما تشکر کنی عزیزم
ممنونم
می تونی آدرس لینک رو تو پستت عوش کنی
اگه بخوای خود فیلم رو تو وبلاگت بزاری پخش بشه باید یه سری مراحل طی بشه خیلی طولانیه اگه خواستی صفحه توضیحش رو به ایمیلت بفرستم تا طبق اون مرحله به مرحله پیش بری


خواهش مي كنم اشكالي نداره باشه مرسي
شهره
30 شهریور 92 21:29
بازم تولد پریسا جونو تبریک میگم عزیزم
راستی ان شا الله حال مامان جون پریسا هم به زودی خوب بشه گلم سالم و سلامت باشن همیشه


ممنون عزيزم دعا كن
مامان زینب
30 شهریور 92 23:20
نازنینم تولدت مبارک میدونستی با پسر من هم فامیلی ایشالا جشن عروسیت گلم ما که دستمون نمی رسه کادو بدیم فقط می تونم چند تا بوس با آرزوی بهترین ها برات بفرستم .



چه جالب
دسستتون درد نكنه همين تبريك يه دنيا ارزش داره
ندا مامان آیدا
31 شهریور 92 9:35
خانم خوشگله تولدت مبارک. انشاالله در کنار مامان و بابا همیشه شاد و سلامت باشی و لبخند از لبهای قشنگت دور نشه.


مرسي عزيزم از دعاي قشنگت
رزیتا مادر آرمیتا
31 شهریور 92 11:42
سلام عزیزم ایشالا هر چه زودتر حال مامان جون پریسا خوب شه .
پریسا گلی ناز باز هم تولدت مبارک .



رزیتا مادر آرمیتا
31 شهریور 92 11:43
ديدن هر بامداد اتفاق ساده اي نيست
"خو شايندست وتكرار ناپذير"
گنجشكها بيخود شلوغش نميكنن.......
دوست چهار فصلم اولين هفته پاييز بر وفق مرادت ......



نی نی دانلود(مامان علیرضا)
1 مهر 92 9:44
سلام عزیزم خوبی
پریسا جونم خوبه
دلم برات تنگ شده بود کنم بیام سلامی بکنم :
شد خزان گلشن آشنایی
آشنای من پاییز هم رسید
انشالله فصل خوبی در زندگیت باشه


بـــــــــــــوس
مامان یسنا
1 مهر 92 10:04
ببخشید با تاخیرتولد پریسا جون مبارکیه سر به وبلاگ دختری منم بزنین تا توی لینکدونی اسم گل دخترت رو ببینین


ممنون عزيزم حتما ميام
مامان ترنم
1 مهر 92 11:51
سلام عزيزم . ان شاا... كه بلا يه دوره . تولد پريسا جون هم مبارك. ان شاا... 120 ساله بشه اين گل دختر ناز.
مرسي كه به ما سر زديد.
من روز تولد ترنم اينترنت نداشتم پس عكس ترنم كه توي سايت ني ني وبلاگ ثبت شده بود نتونستم ذخيره كنم. وقتي اومدم تو وبلاگتون و عكس ترنم رو ديدم انگار دنيا رو بهم دادن. خيلي خوشحال شدم كه عكس ترنم رو توي وبلاگتون ديدم با اجازه عكس رو برمي‌دارم تا براي ترنم هم ثبتش كنم. بازم يه دنيا ممنون عزيزم.

سلام مرسي عزيزم خواهش مي كنم بردارين
❤دو نیمه قلبم❤
1 مهر 92 11:55
سلام عزیزم
ممنونم که تولد ساقی رو تبریک گفتین
تولد دختر گلتون مبارک باشه ایشالله همیشه سلامت و شاد باشه
ببخش دیرتر تبریک گفتم.شرمنده خانمی


آترینا
1 مهر 92 12:48
مامان پریسا خانوم تولد گل دخترتون مبارک باشه!
همیشه به آترینای من لطف داری و وبلاگشو می بینی. ببخش ما رو که خیلی گرفتاریم و دیر به دیر به شما سر می زنیم.


ممنون عزيزم . نه خواهش مي كنم خوشحالم كه به ما سر زدين
بهار
2 مهر 92 7:44
اگه دوست داشتین به آدرس زیر سر بزنید. طراحی اختصاصی قالب وبلاگ . www.ghalebe-weblog.blogfa.com
(زهره)مامان فاطمه
2 مهر 92 9:57
سلام عزیزم .پریساجون خوبه .نجمه جون مامانت بهتر شد .ایشااله همیشه تندرست باشید


خدا رو شكر بهترن ممنون عزيزم تو هم همينطور
مامان آروین (مهناز )
2 مهر 92 10:02
سلام عزیزم من هیچوقت تولد پریسا جون یادم نمیره ولی آخرین نفری هستم که تبریک میگم منو ببخش انشاءالله عروسیش جبران کنم خیلی دلم براش تنگ شده از طرف من روی ماهش رو ببوس


مرسي عزيزم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
2 مهر 92 18:21
سلام عزیزم
من هم فرستادم برو ببین
پریسا رو هم ببوس


الان ميرم ببينم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
2 مهر 92 18:22
اوه یادم رفت بگم
ماشالله خودت هم نازی مثل پریسا
حالا که دیدمت خیلی راحت ترم باهات


نظر لطفته چشات ناز مي بينه
رضوان مامان رادین
3 مهر 92 11:45
تولدت مبارک فرشته کوچولووووووووووانشاا... جشن تولد 100 سالگیت.. خیلی جالبه تو عکس متولدین 30 شهریور...عکس ترنم جونی دوست رادینی هم هست


ممنون عزيزم
منصوره مامان زهره
4 مهر 92 13:18
براشون آرزوی سلامتی می کنم، حالا ما هم دعوتیم یا نه؟!


مرسي عزيزم تولد نمي گيريم دليلشو خواهم گفت
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
4 مهر 92 13:47
وای این چه کاریه من رو کلی شرمنده کردی آه خجالت زدم کردی فامیلیش قلی زاده است اما لازمی به انجام این کار نیست همین که تبریک گفتی کافیه عزیزم ا
مامان پندار
4 مهر 92 20:23
بیصبرانه منتظر عکسهای تولدش هستم ..........
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
5 مهر 92 6:13
سلام نجمه جونم نمی دونم چجور ازت تشکر کنم
خیلی خوشحالم کردی
دستت درد نکنه راضی به این کار نبودم
لطف کردی
خیلی ممنون عزیزم دست تو پریسای گلم درد نکنه


قابلي نداشت بــــــــوس اميدوارم پسنديده باشي