پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

تولد دوسالگيت مبارك

1392/6/29 18:36
نویسنده : مامان نجمه
432 بازدید
اشتراک گذاری

تولدت مبارك دختر قشنگم

 

دو سال پیش در چنین روزی دنیا صدای گریه کودکی را شنید که امروز تنها بهانه برای خندیدن من است هدیه ام قلبی است که تا ابد برایت خواهد تپید . 

پريساي عزيزم اين دو سال به سرعت برق و باد گذشت و فردا دومين سالروز تولد توست دومين سال شكفتنت. دومين سال با هم بودنمان و خداوند را به خاطر اين حضور شاكرم.

 

چه خوب شد که به دنیا آمدی و چه خوب تر شد که تمام دنیای من شدی!

دو  سال است که با هر نفست نفس کشیدم .. با هر خنده ات خندیدم  و پرواز کردم .. با مریضیت با بی قراریت با گریه ات ..گریه نکردم   .. هزار بار مردم و زنده شدم ..تو تمام  دنياي من هستي و خواهي ماند.


من و بابا عاشقانه دوستت داریم

 


امشب شب تولد توست ! 
شبي كه ستاره اي دیگر به آسمان زندگيم افزوده مي شود ، 
ستاره ايي كه مي تواند همانند نقطه عطفي در زندگيم بدرخشد و شاید حتی نوراني تر از تمامي ستارگان شود . 
امشب شب تولد توست ، 

كاش ميتوانستم آسمان شهر را به افتخارت ستاره باران كنم ، 
كاش مي توانستم ماه را ميهمان امشبت كنم ، 
كاش مي توانستم بر سر راهت دريايي از گل نشانم و هوايت را پر از بوي عشق كنم ! 
كاش ميشد دستانت را بگيرم و با هم به سوي زيبايها پرواز كنيم . 
امشب تولد توست ! 
هديه ات تمامي ستاره هاي آسمان ، 
تمامي گلهاي روي زمين ، 
آواز هر چه پرنده خوش صداست ، 
تمامي قلبم ، 

همه زواياي روحم و سراپاي جان و تنم ، 
كاش كه بپذيري عشقم را ، قلبم را و روحم را . 
شب تولد توست.....، ستاره ها را تك تك.... ، به عشق تو ميشمارم .

 ممنون از حضور زيبايت در زندگيم

  خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواپسی ها با تو باشد

 گلي براي گل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

رزیتا مادر آرمیتا
29 شهریور 92 18:38
سلام ستاره خوشگل خاله . عزیز دلم تولدت مبارک .
نجمه جون این روزها اینقدر خسته و خواب آلودم که روز 28 شهریور فکر کردم 30 شهریور و اشتباها ......
------------------------------------------------
گلم امیدوارم پریسا کوچولوی ناز صد سال عمر باعزت کنار مامان و بابا داشته باشه . دوستون دارم . بـــــــــــــــوس


ممنون رزيتا جون . منم شما رو خيلي دوست دارم بوس
شهره
29 شهریور 92 20:50
سلام مامان مهربون
متنت اینقدر قشنگ بود که دلم برای مامانم تنگ شد و حتی دلم خواست حال و احوال مادرشوهرم رو بپرسم، خیلی مادرانه و قشنگ بود.
تولد پریساجونم خییییییییییییللللللللللللللللییییی مبارک باشه ان شا الله که زیر سایه پدرو مادر مهربان و فهمیده ایی که داره هر روز شاد و با محبت تر و خوشبخت باشه و عمرش 1000 ساله باشه خواهر.
دلم برات تنگ شده دوست عزیزم بیشتر اوقات میام وبتو میبینم حرفاتو میخونم حس میکنم کنارمی بوووووووووووس
بازم تولد پریساجونو تبریک میگم


مرســـــــــــــي منم دلم برات تنگ شده ايشالا ني ني تو رو ببينم به زودي

ني ني دانلود (مامان عليرضا)
29 شهریور 92 21:36
سلام عزیز دلم پریسا جون امروز به عشق تو اومدم اینترنت



اومدم پیشاپیش تولدت رو تبریک بگم



انشالله هزار ساله بشی ،شاد باشی، سلامت باشی، دانشگاه بری ، عروس (عروس من ) شی الهی قربونت برم

فردا برات تو وبم سوپرایز دارم

قربونت برم اللهی



تولدت مبارک عزیزم


اینم واسه مامان که تو رو به دنیا آورود وبزرگت کرده






مرسي عزيزم منم دوست دارم خيلي زياد

(زهره)مامان فاطمه
30 شهریور 92 7:39

نوشته هات خیلی زیبا بود.
ایشااله خدا این گل رو تاابد براتون سلامت وتندست نگه داری.آمــــــــــــــین


ممنون از دعاي خوبت عزيزم
(زهره)مامان فاطمه
30 شهریور 92 7:40
سلام نجمه جون حال مامانت چطوره .نگران شدم ایشااله که چیز خاصی نیست ؟


سلام عزيزم خدا رو شكر بهترن ولي هنوز خودمم نگرانم دعا كن
مامان سهند و سپهر
30 شهریور 92 9:06
تولد تولد تولدت مبارك ببيا شمعا رو بوس كن كه صد سال زنده باشي

تولد پريسا خانم گل مبارك باشه.ايشالا 120سالگيشو در كنار مامان با احساس و مهربونش و پدر سخت كوشش جشن بگيره
آرزوي سلامتي و شادي




مرسي عزيزم آرزوي سلامتي براي گل پسراي شما
منصوره مامان زهره
4 مهر 92 13:16
تولدت مبارک خاله جون، ان شالله همیشه زیر سایه ی بابا و مامان شاد و خوشبخت باشی عزیزم
تاخیرم رو هم ببخشید


ممنون عزيزم خواهش مي كنم
مامان پندار
4 مهر 92 20:21
عزیز دلم تولدت مبارک زیبا دخمل........
انشالله همیشه سالم و تندرست باشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت


مرسي پريسا جون
عمه ی سروش
5 مهر 92 15:48
تولدت مبارک عزیزم.اگه موافقید تبادل لینک کنیم


ممنون عزيزم حتما