پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن

1392/10/30 17:46
نویسنده : مامان نجمه
622 بازدید
اشتراک گذاری


زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن



گردشـــی در کوچــه باغ راز کن



هر که عشقش در تماشا نقش بست


عینک بد‌بینی خود را شکسـت


من مـیـــان جســـم‌ها جــان دیـــده‌ام


درد را افکنـــده درمـان دیـــده‌ام


دیــــده‌ام بــر شـــاخه‌ها احـســـاسـ‌ـها



می‌تپــد دل در شمیــــم یاسها


زنــدگــی موسـیـقـی گنـجشـکهاست



زندگی باغ تماشـــای خداســت


گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود


می‌تواند زشــت هم زیبا شــود


حال من، در شهر احسـاسم گم است


حال من، عشق تمام مردم است!


زنـدگــی یــعنـی همیـــــــن پــروازهــا


صبـــح‌هـا، لبـخند‌هـا، آوازهـــا


ای خــــطوط چهــــره‌ات قـــــــرآن من


ای تـو جـان جـان جـان جـان مـن


با تـــو اشــــعارم پـر از تــو مــی‌شـود


مثنوی‌هایـم همــه نو می‌شـود


حرفـهایـم مــــرده را جــــان می‌دهــد


واژه‌هایـم بوی بـاران می‌دهـــد


پسندها (1)

نظرات (12)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
1 بهمن 92 2:05
سلام چقدر قشنگه به به لذت بردم آفرین خصوصی
مامان سامیه
1 بهمن 92 9:57
سلام .خوشحالم که دوباره اومدید.زیارت همسرتان قبول.دختر باهوش وزیرکی دارید خدا براتون نگهش داره. از طرف من ببوسش
مامان نجمه
پاسخ
مرسي گلم
مامان سهند و سپهر
1 بهمن 92 12:49
سلام به روی ماهت چه شعر خوشگلی به به
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 بهمن 92 22:08
چقدر زیبا بود عزیزم
ایدا
2 بهمن 92 14:04
سلام خانمی.. ببخشید من یکم به بخش پرسش و پاسخ آشنا نیستم. روی بهترین انتخاب کلیک کردم بعد دیدم نمی تونم کامنت دیگه بگذارم. بهتر دیدیم بیام و اینجا عذر خواهی کنم و بگم احتمالا اگه برسم کشک بادمجون هم درست می کنم. و ممنون که وقت گذاشتی و راهنمائیم کردی.
مامان نجمه
پاسخ
خواهش مي كنم قابل نداشت
مدلهای بافتنی کودکان
2 بهمن 92 14:59
سلام آره عزیزم بافتش ساده اس ولی خیلی هم شیکه .به نظر من که همون پایه زدن بلد باشی از مادر شوهر هم کمک بگیری حتما میتونی ببافی.منم میگردم اگه مدل اینطوری که روش بافت داشته باشه پیدا کردم میزارم رو وبلاگ.موفق باشی
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 15:21
چه زیبا بود/ مثل دخمله نازتون فداش/
مامان نجمه
پاسخ
مرسي خدا نكنه عزيزم
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 15:22
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مهسا مامان مرسانا
2 بهمن 92 20:32
عزیزم اومدم کد قالب رو برات بذارم که دیدم موفق شدی قالبت رو عوض کنی
مامان نجمه
پاسخ
آره عزيزم مرسي
مامان تارا
3 بهمن 92 11:37
سلام گلم میشه خواهش کنم بیای به دخمل من رای بدی؟ اگه مایلی همین الان بیا چون تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم وب دخملی شکلک : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ به شماره 2 تارا رای بده
(زهره)مامان فاطمه
5 بهمن 92 10:48
عالی بوووووووووود
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
5 اسفند 92 22:40
سلام به شما دوست خوبم ني ني نازي داري دوست داري لوگو و صفحه ورودي و بالابر وبلاگ و قالب وبلاگ و تقويم رو براي سال نـــو با عکس ني ني تون سفارش بدي ؟ همه و همه با عکس ني ني نازتون ! اگه شما هم دوست داري براي سال نو کلي چيزاي قشنگ و قشنگ با عکس کوچولوي دلبندتون داشته باشي حتما بيا پيشم سال نو تحولي نو براي ني ني نازتون همراه با دردونــــه منتظر حضور گرمت هستم تخفيف ويژه نوروزي قيمت ها زير 10 هزار تومن