پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

خاطره اولين سفر

1392/3/8 15:29
نویسنده : مامان نجمه
610 بازدید
اشتراک گذاری

اولين مسافرت پريسا در نوروز 91 بود كه همراه با باباجون اينا به بوشهر رفتيم البته مقصد بوشهر بود به شهرهاي شيراز،بوشهر، بندر گناوه، بندر ديلم و ... موقع رفتن به شيراز چون باباجون اينا دو روز زودتر رفته بودن ما تنها بوديم كه اول راه خيلي خوب بودشب اول رو سيرجان توي مهمانسراي يكي از سازمانها خوابيديم و صبح زود حركت كرديم روز خيلي خوب بود اما شب ... ادامه مطلب را ببينيد

 

اولين مسافرت پريسا در نوروز 91 بود كه همراه با باباجون اينا به بوشهر رفتيم البته مقصد بوشهر بود به شهرهاي شيراز،بوشهر، بندر گناوه، بندر ديلم و ... موقع رفتن به شيراز چون باباجون اينا دو روز زودتر رفته بودن ما تنها بوديم كه اول راه خيلي خوب بود شب اول رو سيرجان توي مهمانسراي يكي از سازمانها خوابيديم و صبح زود حركت كرديم روز خيلي خوب بود اما شب كه شد و 2 ساعت مونده بود تا به بوشهر برسيم من خيلي حالم بد شده بود تب و لرز شديد پيدا كردم  و پريسا هم بسيار نا آرومي ميكرد بيچاره باباش چند بار تو راه وايساد و پريسا رو ميذاشت توي ساك حملش و تابش ميداد تا خواب بره خيلي خيلي سخت گذشت تا  به بوشهر پيش باباجون اينا رسيديم كه من رفتم بيمارستان و يك آمپول مسكن زدم و خوب شدم .خدا رو شكر بقيه سفر خيلي خوب بود. نوروز، جنوب ايران آب و هواي مطبوعي داره و شادي آوره و مردمي خونگرم داره.

جنگلهاي استان فارس واقعا زيبا بود. به نظر من شيراز زيباترين شهر ايرانه.

خليج هميشه فارس

 

 هنر عكاسي بنده

 

گندمزارهاي استان بوشهر

پريسا خيلي خوشحال بود و همش مي خنديد.

اينجا هوا سرد بود مجبور شديم لباس گرم بپوشيم اين لباس و كلاه پريسا رو خودم بافتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)