پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

سرماخوردگي

1392/7/16 14:26
نویسنده : مامان نجمه
499 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز بعد از فوت مادربزرگم همش خونه مامانم بودم و درگير مراسمات ختم و... خودم سرماخوردم و پريسا هم سرما خورده و حال نداره تازه ديشب خونه خودمون اومديم و يه چهار پنج شبي خونه مامان جون مي خوابيديم. اينم دو تا عكس از پريساي مامان كه حالش خوب نيست و بهونه گير شده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

(زهره)مامان فاطمه
16 مهر 92 15:34
امااااااان از مریضی بچه ها
ایشااله که هرچه زودتر خوب بشه مامانی پرتقال ولیموشیرین بخورید زوووووووود خوب بشید


چشم حتما گلم
رضوان مامان رادین
16 مهر 92 19:16
عسل خاله چرا اوووف شدی؟؟زودی خوب شو...سرحال شووو شیطونی کن باشه
مامان امیر مهدی (سوده)
16 مهر 92 19:40
کاش میشد همیشه کودک بود زندگی شادی و عروسک بود ____________________________ کاش هرگز زنگ تفریحی نبود جمع بودن بود و تفریقی نبود کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم لا اقل یک روز کودک می‌شدیم...روزت مبارک نفس خاله
مامان ترنم
16 مهر 92 22:26
ان شاا... که بلا به دور باشه عزیزم. مواظب خودتون باشید.
عمه ی سروش
16 مهر 92 22:39
الهی خاله فدات شه،چرا مریض شدی ایشالا زود خوب بشی عزیزم،راستی روزت مبارک.امیدوارم همیشه شاد و پیروز و موفق باشی
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
17 مهر 92 1:37
ای جانم تو دیگه چرا مریض شدی نه من طاقت ندارم عروسمو پسرمو مریض ببینم خاله علیرضا هم مریضه تب داره 3 تا دندون داره در میاره یکم هم گلوش درد می کنه دعا می کنم هر دوتون خوب شین
رزیتا مادر آرمیتا
18 مهر 92 20:54
خدا نکنه دوست خوبم و نی نی کوچولوی نازش هیچ وقت مریض شن . عزیزم ایشالا که بلا ازتون دور باشه . بـــــــــــــــوس


بــــــــــــــــوس
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
19 مهر 92 16:06
ای جانم مریض نبینمت
بهتر شدی عزیزم
دلم برات تنگ شده بود امد نگات کردم و رفتم
دوستت دارم یه دنیا

بـــــــوس