پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

عكس

1392/6/21 17:43
نویسنده : مامان نجمه
1,347 بازدید
اشتراک گذاری

بابا جون اينا از مسافرت برگشتن زيارتشون قبول و من هم عكسايي كه تو دوربينشون مونده بود رو اينجا ميزارم

اين تازه ترين عكس پريسا ست كه امروز گرفتم

بقيه در ادامه مطلب

ژست پريسا با توپ

 

از اينجا به بعد هم عكساي سه كنجه  پريسا با پسرعمواش عادل و آرمين و محمد

اينقدر هوا سرد بود كه لباس بافتني پوشيده البته ظهر ديگه لباسشو عوض كردم

 

 

پريسا در حال رقصيدن با صداي ضبط ماشين

اينجا هم خونه مادربزرگ پدري منه( كه بهشون ميگم ننه آقا ، آق بابام 8 سال پيش فوت شدن )  كه خيلي قديميه و من خاطرات زيادي اينجا دارم. هميشه موقع ظهر صداي اذان تو خونه مي پيچيد و بعد از ظهرها كل خونه رو آب مي پاشيدن و فرش مينداختن و تو حياط مي نشستيم الانم اينجوري هست ولي قديما يه حال و هواي ديگه اي داشت. سمت باغچه اش رو ننداختم خيلي بزرگه و همش درخت اناره.

اينم پريسا با ني نيش (آرزوم اينه تو يه عكس موهاش خوب بيفته چون فر فريه هيچوقت مرتب نيست و 5 دقيقه بعد از شونه كردن بهم ميريزه و اصلا هم نميزاره گيره بزنم (گفتم كه نگين چه ماماني داره ؟نیشخند)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامان مهسا
22 شهریور 92 10:46
سلام اپم منتظرم
رزیتا مادر آرمیتا
22 شهریور 92 17:05
جیگرتو بخورم با این عکسهای خوشگلت . مامانی نگران من نباش چه گل سر واسم بزنی چه نزنی من خودم خوشگلم . بـــــــــــــــوس
مامان سهند و سپهر
23 شهریور 92 7:51
به به پريسا خانوم خوشگل. خوب شد برگشتند به سلامتي از سفر . ما تونستيم روي ماه پريسا خانوم رو ببينيم بالاخره بعد از مدتي. ماماني حالا بيا با كلي عكس
(زهره)مامان فاطمه
23 شهریور 92 10:29
وای دلم تنگ شده بود برای پریساجونم .ماشااله به دخملی ناناز مامانی موهاش خیلی هم خوبن .
(زهره)مامان فاطمه
23 شهریور 92 10:30
راستی خونه مامان بزرگت خیلی باصفاست یاد خونه مادرجان خودم افتادم اونم یه خونه همینطوری توی قم داشت
مامان آرشیدا کوچولو
23 شهریور 92 14:35
دلبر کوچولو تولدت پیش پیش مبارک


ممنون خاله
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
24 شهریور 92 14:39
سلام عزیزم
ممنون که بهم سرزدی
خوشجالم كه به خوشي گذشته

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
24 شهریور 92 14:41
راستی یادم رفت یه عکس پریسا هر کدو که دوست داری رو برام بفرست یا بگو از سایتت بردارم
می خوام روز تولدش تو وبلاگم بزارم



بوس هر كدومو خواستي از وبلاگش بردار بوس بوس
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
24 شهریور 92 15:34
خصوصی داری بخون عزیزم
رزیتا
24 شهریور 92 17:59
بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
مامان یسنا
25 شهریور 92 10:05
سلام شما خیلی وقته لینک شدید برای تبادل لینک به وبلاگ ماهم سری بزنید
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
25 شهریور 92 16:20
سلام نجمه جان کجایی دیروز نتونستم باهات حرف بزنم دلنگران مامانت شدم تو رو خدا اومدی به پیام برام بزار دلشوره گرفتم نمی دونی چقدر نگرانم تو رو خدا بی خبرم نزار
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
25 شهریور 92 19:03
سلام عزیزم ماشالله دختر نازی دارید خداحفظش کنه ممنونم در بخش پرسش وپاسخ پریسا جونو ببوسید
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
26 شهریور 92 12:25
سلام عیدت مبارک عزیزم وقتی دیدم دوباره نظرات رو نخوندی نگران شدم کجایی؟ تو رو خدا دلشوره گرفتم اون روز شوهرم کلید نبرده بود من مجبور شدم در رو کنم ای کاش دیرتر می اومد می تونستم باهات صحبت کنم خیلی ناراحتم خیلی
(زهره)مامان فاطمه
26 شهریور 92 15:05
تولدت پیشاپیش مبارک عزیزخاله ایشااله 200ساله بشی
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
27 شهریور 92 12:23
وای تو رو خدا بازم نیستی خیلی نگرانم انشالله که همگی سلامت باشین تو رو خدا بیا دیگه
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
28 شهریور 92 1:14
سلام خوبی خدا رو شکر دیدم پیام ها رو خوندی یکم دلشوره ام بر طرف ضد به خدا روزی چند بار سر می زدم. وقت کردی یه سر بیا هنوز نگرانم مامانت خوبه؟
رزیتا مادر آرمیتا
28 شهریور 92 10:01
کوچولوی ناز و خوشگل امروز 30 شهریور . تولــــــــــــدت مبارکـــــــــــ

ایشالا صدساله شی .


نی نی دانلود(مامان علیرضا)
28 شهریور 92 10:35
سلام خدا روشکر خوبین. فدا سرت نگران بودم. خیالم راحت شد . انشالله همیشه سلامت باشن . این چه حرفیه خواهر خدا را هزاران مرتبه شکر الحمدالله که بهتر شده.
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
28 شهریور 92 14:39
سلام دوباره من امروز هر کاری کردم عکسهای پریسا رو کپی کنم نشد. گویا قابلیت راست کلیک رو تو وبت غیر فعال کردی چجوری عکس پریسا رو بردارم؟
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
28 شهریور 92 14:42
راهش رو پیدا کردم درست شد ببخشید
زيبا
29 شهریور 92 11:41
سلام خانومي ممنون از احوالپرسيتون خدا رو شكر بهتريم به خير گذشت
مامان سهند و سپهر
29 شهریور 92 12:11
سلام عزیزم ممنون از لطفت ما هم دلمون تنگ شده . عکس جدید نمیذاری از پریسا خانومی؟


ممنون باشه ميزارم فعلا يكم سرم شلوغه مامانم مريضه اصلا حوصله ندارم
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
29 شهریور 92 15:37
سلام عزیزم. جوای صفحه متولدین امروز رو امومدم بگم منم عکس های پریسا رو اینطوری برداشتم :
ابتدا کلید print screen رو از صفحه کلید فشار می دی بعد اگه بری تو paint گزینه paste را با کلید ctrl +n فشار بدی عکس صفحه اونجا می افته بعد قسمتس که می خواهی رو select می کنی و بعد کلید ctrl +c رو فشار میدی بعد کلید ctrl+a رو می زنی و کلید del رو فشار میدی کلید ctrl+v رو فشار میدی تا قسمت انتخاب شده رو بیاره بعد save می کنی به صورت jpg پایین جایی که به فایل اسم می دی یه کادریه که اگه اونو باز کنی این گزینه jpg اون جا هست



مرسي از توضيح كاملت
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
29 شهریور 92 15:43
سلام عزیز دلم پریسا جون امروز به عشق تو اومدم اینترنت

اومدم پیشاپیش تولدت رو تبریک بگم

انشالله هزار ساله بشی ،شاد باشی، سلامت باشی، دانشگاه بری ، عروس (عروس من ) شی الهی قربونت برم

فردا برات تو وبم سوپرایز دارم

قربونت برم اللهی

تولدت مبارک عزیزم

اینم واسه مامان که تو رو به دنیا آورود وبزرگت کرده


ممنون انسيه جون خيلي لطف داري .مرسي از دعاهاي قشنگت همچنين عليرضا جون(داماد گلم شوخي شوخي يه دفعه مي بيني جدي شد)






نی نی دانلود(مامان علیرضا)
29 شهریور 92 16:03
عزیزم ببخشید من صفحه متولدین امروز رفتم این راه رو هم می تونی انجام بدی ساده تره:

با ماوس اطراف کادر شکلها درگ کن ماوس و بیار پااین تا انتخاب شن بعد رو قسمت انتخاب شده راست کلیک می کنی گزینه save image as رو نتخاب کنی می تونی ذخیره کنی عزیزم




مرسي عزيزم


مامان مانلی
30 شهریور 92 18:31
تولدت مبارک عزیزه خاله ایشالله 120 ساله بشی



مرسي خاله