پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

فریـم هایی از گـذر زمـان در یـک زنـدگی

1392/6/4 16:49
نویسنده : مامان نجمه
499 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیر، بیش از 17 سال از زندگی پسری بنام Zed Nelson را نشان می دهد که حاصل ابتکار یک عکاس اهل لندن است. این عکس ها هر ساله بطور منظم در ماه آگوست سالهای 1991 زمانی که هنوز Zed Nelson یکسال بیشتر نداشت تا 2008 گرفته شده که در نوع خود جالب است.

گذر زمان رو ببینید به نظر من که جالب و تفکر برانگیزه

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

 

١٩٩١

 

١٩٩٢

 

١٩٩٣

 

١٩٩٤

 

١٩٩٥

 

١٩٩٦

 

١٩٩٧

 

١٩٩٨

 

١٩٩٩

 

٢٠٠٠

 

٢٠٠١

 

٢٠٠٢

 

٢٠٠٣

 

٢٠٠٤

 

٢٠٠٥

 

٢٠٠٦

 

٢٠٠٧

 

٢٠٠٨

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شهره
4 شهریور 92 19:47
مرسی جالب بود
زيبا
4 شهریور 92 22:55
خيلي خيلي جالب بود ولي نميدونم چرا يه غمي تو دلم نشست و هر چه جلوتر ميرفتم سنگين تر ميشد الان يه گوله بغضم دلم براي اين روزها با تمام سختي هاش تنگ ميشه چي بگم از اين حس لعنتي گاهي كه آرشان بغلم خوابه هم اين حس رو دارم پيش خودم ميگم سير نگاهش كن كه اين لحظه ها ديگه بر نميگرده


نميخواستم ناراحتت كنم ماماني ولي من خودمم يه حس خاصي داشتم
زيبا
4 شهریور 92 22:56
با اجازه لينكتون ميكنم


خواهش مي كنم منم با افتخار لينكتون مي كنم
نازى
5 شهریور 92 17:10
وااااااااااووووو
مامان سهند و سپهر
6 شهریور 92 11:10
واي خيلي جالب بود مرسي ماماني. ميگم اون عكسهاي آخري چرا ديگه لبخندهاشون محو شده بود؟؟؟؟ چقدر كار جالبي بود. نتيجش خيلي قشنگ و در عين حال غم انگيز بود يه جورايي. در مورد سوالت هم بايد بگم كه بله پرده مشكي گذاشته بودم پشت. بعد هم با فتوشاپ نور و بقيه تنظيماتش و درست كردم. بوس براي پريسا خانم و مامان مهربونش.
منصوره مامان زهره
7 شهریور 92 10:53
ایده ی خوبی بود!
رزیتا
8 شهریور 92 15:01
خیلی جالب بود . یک جورایی هم دلم گرفت . بــــــــــــــــــــوس



خودمم دلم گرفت ايام چه زود مي گذره بايد قدر زمان رو دونست
محیا مامان دینا
12 شهریور 92 17:57
جالب بود بچه ها بزرگ میشن پدر و مادرها پیر میشن.
به هم سر بزنید

چشم حتما ميام
(زهره)مامان فاطمه
17 شهریور 92 11:03
وای خیلی جالب بود خوبه ماهم همینکارو هرسال بکنیم دیدی هی بابا ومامانا مخصوصا مامانا کوچیک میشن و تکیده بچه ها بزرگ میشن وتنومند