پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

23 ماهگيت مبارك

1392/5/31 4:41
نویسنده : مامان نجمه
406 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستاني كه تو اين چند روز جوياي حالم بودن عزيزان فكر نكنم بيشتر از يك هفته غيبت داشتم ممنون از همتون كه بهم سرزدينقلبماچ

بصورت كاملا تصادفي وقتي يه نيگا به سن پريسا در بالاي وبلاگ انداختم ديدم نوشته 1 سال و 11 ماه و 0 روز . و فهميدم پريساي مامان 23 ماهه شده و يك ماهه ديگه بيشتر تا 2 ساله شدنش نمونده (  بدو اومدم تا يه پست بزارم)

سالها و ماها و روزها و ساعتها از پي هم مي گذرند و بچه ها بزرگتر ميشن و ما مامانا پيرتر ميشيم يا بهتره براي نا اميد نشدن بگم ما مامانا هم بزرگتر و با تجربه تر ميشيم.

دختر مامان 23 ماهگيت مبارك

الان كه دارم مينويسم ساعت 4 بامداده و من كه روز قبل همش خوابيده بودم و بي حال بودم الان خوابم نمياد. فردا قراره با خانواده همسري دسته جمعي بريم سه كنج ماهان (يه روستاي ييلاقيه كه من اولين باره كه دارم ميرم) شب هم اونجا مي مونيم و فرداش بعد از ظهر بر مي گرديم.همه مهمون ما هستن براي غذا قراره يه وعده جوجه كباب باشه و يه وعده هم استامبولي درست كنم فردا خيلي كار دارم الانم كه خواب نميرم فردا هم حتما دير پا ميشم نميدونم چكار كنم؟

اين چند روز كه جاريم به همراه بچه هاش از يزد اومدن همش با همديگه بوديم يا مهموني يا پارك يا خونه مادر شوهرم. به پريسا هم خيلي خوش گذشته چون دور و برش شلوغ پلوغ بوده و با بچه هاي عموش بازي كرده البته جاي دختر عموش فاطمه خاليه كه همراه مامانش رفته مسافرت و  نيسته ناراحت

دختر مامان خيلي تازگيا با نمك شده و هر  حرفي ميزنه نمك ميريزه ، خيلي هم مهربون شده همش ميگه دوست دالم يا بوس بده . خيلي دوست داره تو بغلم بگيرمش خودشو لوس ميكنه .

از حرفاي جديدش بعدا سر فرصت ميام مي نويسم فعلا بايبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

منصوره مامان زهره
31 مرداد 92 7:00
سلااااااااام 23 ماهگی پریساجون مبارک! ان شالله 23 سالگیش رو تبریک بگیم! امیدوارم بهتون خوش بگذره، منتظر عکسای گردشتون هستیم!
مامان سهند و سپهر
31 مرداد 92 7:51
خوش بگذره بريد صفا حالشو ببريد پريسا خانوم و مامان مهربونش 23 ماهگيت مباركككككككككككك
بابای ارشیا
31 مرداد 92 13:43
تو پرسشها دو تا سئوال کردی.
من محقق طب سنتی هستم و به لطف خداوند تجربه درمان موارد مشابه رو دارم براتون می نویسم خواستید استفاده کنید انشالله خداوند شفا بدهد.
1 - در مورد هیروئید با توجه به سن عمل مشکلی نداره و راه درمانی آسانش رو براتون می نویسم.
ابتدا باید سعی کنید با مصرف یک قاشق روغن زیتون که روش کمی نمک پاشیده اید به بیمارتون بخورانید . این مورد باید تا یک هفته متوالی ادامه داشته باشه .
روغن گرچک + روغن زیتون + روغن سیاهدانه ؛ هرسه رو با هم مخلوط کنید .
مقدار دوقاشق غذاخوری اسطوخودوس و یک قاشق هم گیاه مورد با یکقاشق چایخوری پرسیاوشان(ازعطاری بگیرید) را در یک لیوان اب جوش بمدت 10 دقیقه حرارات ملایم داده بعداز صاف کرده به همراه ترکیب سه تا روغن بالا بمدت دو دقیقه حرارت داده و بهم بزنید . این معجون رو روزی سه بار بیمارتون به مقعد مالیده و سعی کند به اندازه دو بند انگشت درون آنرا هم به آن آغشته کند.
سوم اینکه پماد لیدوکایین اچ و پماد آنتی فیشر از داروخانه بگیرید و روزی دوبار هم ابتدا به اندازه یک نخود لیدوکایین و بعداز اون به اندازه سه دانه نخود آنتی فیشر وارد مقعد بیمارتون بکنید . به همراه آنتی فیشر لوله مخصوصی هم داخل جعبه وجود دارد .
این درمان رو تا سه روز ادامه بدهند . در روز دوم یا روز سوم برون ریزی خون دیده میشه که نشانه اثرکردن داروهاست و جای نگرانی ندارد . و به لطف خداوند تا یک هفته بکلی بیمارتون بهبود حاصل میکنه .
جواب سئوال دیگتون رو در کامنت بعدی میدم


خيلي خيلي ممنون از راهنمايينون
بابای ارشیا
31 مرداد 92 13:49
در مورد عفونت دهانه رحم عوامل متعددی وجود دارد که ناشی از غلبه خلط بلغم می باشند . بیمارتون این کارها رو انجام بدهد در عرض یک هفته مشکلشون حل میشه :
1 : روزانه چهاربار با محلول زیر شتشو نمایند
یک قاشق چایخوری جوش شیرین به همراه یک استکان گلاب بالای 20درصد را در یک لیتر آب ریخته هم زده تا حل شود .
2 - از خوردن بادمجان ، خیار ، سیر ،ماست و پنیر پاستوریزه تا یک هفته خودداری فرمایند .
از عطاری مقداری پنیرک و پولک تهیه کرده روزانه دوبار هربار دم کرده یک و نیم قاشق غذاخوری از پنیرک به همراه یک قاشق غذاخوری از پولک در یک لیوان معمولی که مدت دو دقیقه دم کشیده باشد را میل فرمایند .
در روز دوم درمان متوجه میشوند که اثربخشی داروها تا چه حدی بوده است و انشالله روز چهارم و پنجم دیگه مشکلی نخواهند داشت .

خيلي ممنون از راهنماييتون حتما بهشون ميگمكه انجام بدن

نی نی دانلود(مامان علیرضا)
31 مرداد 92 15:14
سلام انشالله همیشه به سفر خوش باشین 23 ماهگی پریسا جونم هم مبارک باشه قربون عروسم بشم اللهی خصوصی
مهناز مامان ترلان کوچولو
31 مرداد 92 15:20
منم تبریک میگم خاله جونی امیدوارم خوش بگذره
مامان مانلی
31 مرداد 92 20:19
مبارکه گلم
مامان پندار
1 شهریور 92 2:07
23 ماهگیت مبارک نازنینم
(زهره)مامان فاطمه
12 شهریور 92 14:07
23 ماهگیت باکلی تاخیر مبارک عزیزم


مرسي گلم