پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

22 ماهگيت مبارك

1392/4/29 20:48
نویسنده : مامان نجمه
319 بازدید
اشتراک گذاری

 

پريسا جونم 22 ماهگيت مبارك

شايد اگر اين ني ني وبلاگ نبود هيچوقت گذر ايام رو به اين شكلي كه الان حس مي كنم متوجه نمي شدم همين چند پست قبل بود كه ماهگرد 21 دخترم رو مطلب گذاشتم و واقعا اين جمله درسته كه "و چه قدر زود دير مي شود"

در پايان بيست و يكمين ماه تولد پريسا جان مهارتهايي رو به دست آورده چند تا از كتابهاي شعرشو با كمك من مي خونه و حفظه.الان حدود 9-10 شعر كودكانه رو بلده و با كمك من ميخونه. از پوشك هم نتونستم بگيرمش و فعلا بي خيالش شدم. دو روز پيش كه براي افطاري جايي مهمون بوديم سر سفره همه مشغول خوردن بودن و تنها سخنران ايشون بود. مي گفت: (آلو سياه رو نشون ميداد) مامان هلووووه؟؟؟؟ها ؟ها؟ (خرما )مامان خرمايه؟ ها؟ها؟ (آلو زرد رو نشون ميداد) مامان چيه ؟؟ها؟(ماست بسته بندي) مامان بستني ميخواي؟(منظور ميخوام)و بعد فهميد ماسته. مامان ماست ميخواي؟شكلات رو ديده بود ميگفت مامان شكلات ميخواي؟ يعني هر كي ندونه فك مي كنه اين دختر هيچي نديده  ونخورده. اينقدر حرف زد كه همه تعجب كرده بودن نيم وجب آدم اينقدر زبوني داشته باشه. ماشالله به دختر گلم. عزيزكم 22 ماهگيت مبارك

پريسا جونم 22 ماهگيت مبارك


              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهره(مامان فاطمه)
30 تیر 92 9:43
پریسا جوووووووووونم 22 ماه تولدت مبااااااارک عزیزخاله
انسیه نظری
30 تیر 92 11:09
سلام عزیزم: اگه کلیپ ها رو بر اساس موضوع دسته بندی بشه و تعدادش کنتر بشه بهتره 22 ماهگی پریسای خوشگل من هم مبارک عروس گلم
مامان پریسا
30 تیر 92 15:50
مبارک باشه عزیزم. نماز و روزتون هم قبول
انسیه نظری
30 تیر 92 16:03
سلام دوست جون من
از پیشنهاد خوبت ممنونم. من هم خودم به این موضوع فکر کرده بودم . و می خواستم از هم جدا کنم . مشکل من اینه که نمی دونم کدم رو جدا کنم . نمی دونم وبلاگی برای پسرم بسازم یا اینکه وبلاگی برای دانلود؟ نظر شما چیه؟


به نظرم خاطرات رو جدا كن عزيزم
مامان پندار
9 مرداد 92 2:52
سلام مامان پریسا گل گلی .
خیلی وبلاگ قشنگی داری همه رو دیدم....
گل دخمل رو ببوس که هم اسم منه و باعث خوشحالیمه
.خوشحال می شم پیش ما هم بیاید


مرسي عزيزم چشم قشنگتون قشنگ مي بينه حتما ميام