پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

وروجك

1392/4/11 16:19
نویسنده : مامان نجمه
866 بازدید
اشتراک گذاری

پريسا از همه چيز مي خواد بالا بره نميدونم همه تو اين سن اينجورين يا اين دختر خيلي بازيگوشه؟ از روي مبل ميره رو تاجش از اونجا لب پنجره، از روي مبل ميره روي سنگ اپن آشپزخونه از اونجا روي ميز آشپزخونه از اونجا روي صندلي بعد مياد پايين و برعكسشو هم همينجور، وقتي نشستم ميره روي شونه هام از اونجا ميخواد بره روي سرم باور كردني نيست فكر كنم در آينده صخره نورد بشهخیال باطل

نمونه اش عكس در ادامه مطلب

 

وروجك مامان

 

 

 

 

صندليشو گذاشته روي ميز روش نشسته تازه هيچي بهش نگم روش وايميستهاسترس

تو رو خدا نگاه كنيدابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

TLP
11 تیر 92 18:53
سلام تصاویرتون رو اگه تو وبلاگتون هست آدرس صفحات رو بدین خودم می ذارم . اگه هم نیست کد عکس های آپلود شده رو برام میل کنید . parsis92@yahoo.com
زهره(مامان فاطمه)
12 تیر 92 7:11
وای نجمه جون من بجای تو ترسیدم .البته همشون همینجوری اند.من از موقعی که فاطمه راه افتاد دور میز lcd ومیز مبلهارو تشک گذاشتم ودورشو چسب 5سانتی زدم .هربه چند وقت هم هوس میکنم بازشون کنم ولی باز میترسم .ولی خیلی مواظب باش . پریسا خانمی اون بالاها چه خبره .حتما به قول مامان نجمه میخوای صخره نوردی .کوهنوردی چیزی بشی
مامان ایدین
12 تیر 92 15:32
دخمل شیطون مواظب باش نیوفتی گلم تو هم که مثل ایدین من لاغری از بس شیطونی میکنین و فعالیت دارین
انسیه نظری
18 تیر 92 1:18
سلام بابا خیلی باحالی من فکر نمی کردم به حرف ث این همه چیز باشه به قول خودت مجبورم می فهمی منم ازت قبول می کنم نمرت @2 بچه من هم عین بچه خودت می مونه آخه هم سن هستند. خدا برات نگهش داره
مامان حنانه زهرا
19 تیر 92 13:53