پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

نقاشي هايي كه واقعي شدن

1392/4/13 20:17
نویسنده : مامان نجمه
657 بازدید
اشتراک گذاری

در آلمان استوديويي هست كه والدين نقاشي هاي بچه هاشونو براشون مي فرستن و اونها با جزييات دقيق اون نقاشي ها رو با پارچه و نخ و سوزن و كرك به عروسك تبديل مي كنند.

خوش به حال اين بچه ها

بقيه عكسها ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:وب سايت تخصصي كودكان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

zohreh
14 تیر 92 2:01
che0jaleeeeeeeeeeee


عزيزم هر چي ميخونم متوجه تايپتون نميشم ولي به خاطر تشويقتون ممنون
مدلهای بافتنی کودکان
14 تیر 92 15:31
سلام. babyknitter@gmail.com یا babyknitter@yahoo.com
زهره(مامان فاطمه)
15 تیر 92 7:24
ببخشید کیبرد خراب بود اینم شاهکاره فاطمه خانمه دیگه.نوشته بودم چه جالب
انسیه نظری
15 تیر 92 18:37
سلام آفرین به هوشت جدی می گم فکر نکنی شوخی می کنم من خودم توش مونده بودم . فقط اگه اشتباه نکنم طوسی با حرف ت نیست
زهرامامانه ایلیا جون
16 تیر 92 14:14
چه جالب
زهره(مامان.فاطمه)
17 تیر 92 0:42
عزیزم.ازخطه.یکی.ازهمکارام.حتما.رای.
میرهم.بهت.میگم


مرسي عزيزم راضي به زحمتت نيستم كه به يكي ديگه بگي
مامان آرتین (الهه)
17 تیر 92 9:32
سلام دوست خوبم. از آشنایی با شما خوشحالم. بازم به ما سر بزنین


مامان آنیسا
18 تیر 92 11:11
چه جالب!چه کار خوبی! مامانی ببوس دختر نازنینت رو ایشالا که برنده میشید عزیزم تو جشنواره نی نی شکمو های ناز
شهره
18 تیر 92 18:21
عزیزم به پریسا جون رای دادم. ما برنده میشیم
هوووووووووووووووررررررررررررررررررررراااااااااا


خيلــــــــــــــــي ممنون
مامان نازی
19 تیر 92 1:00
گلم من میخواستم این قسمت رو کپی کنم تا ایمیل کنم.کاش راست کلید میشد کرد.







عزيزم منبع اين مطلب در پيوندهاي وبلاگ هست. وب سايت خصصي كودكان
انسیه نظری
20 تیر 92 11:33
سلام عزیزم من اومدم اول تشکر کنم 2- جواب سوالت رو بدم به شما نرم افزار movie maker رو پیشنهاد می کنم که باهاش هم عکس و هم فیلم رو می تونی میکس کنی آهنگ بزاری و .... انشالله از هفته بعد آموزشش رو در وبلاگ معلم مجازی قرار می دم خیلی راحته راستی بیا بازی رو ادامه بده جات خالیه
♥متین من♥
20 تیر 92 16:34
چه جالب پست خوبی بود
مامان آریا
20 تیر 92 17:06
سلام ممنون از حضورتون خوشحال شدیم عزیزم این تقویمها رو با فتوشاپ و فریم های اماده درست کردم اگه بازم سوالی بود در خدمتم
مامان مانلی
1 مرداد 92 1:40
چه جالب