پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

فرزند عزيزم

1392/9/25 5:18
نویسنده : مامان نجمه
544 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزیزم:

آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی،

اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم و یا نتوانستم لباسهایم را بپوشم

اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است

صبور باش و درکم کن

یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم

برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم…

وقتی نمیخواهم به حمام بروم مرا سرزنش و شرمنده نکن

وقتی بی خبر از پیشرفتها و دنیای امروز سوالاتی میکنم، با تمسخر به من ننگر

وقتی برای ادای کلمات یا مطلبی حافظه ام یاری نمیکند، فرصت بده و عصبانی نشو

وقتی پاهایم توان راه رفتن ندارند، دستانت را به من بده… همانگونه که تو اولین قدمهایت را کنار من برمیداشتی….

زمانی که میگویم دیگر نمیخواهم زنده بمانم و میخواهم بمیرم، عصبانی نشو… روزی خود میفهمی

از اینکه در کنارت و مزاحم تو هستم، خسته و عصبانی نشو

یاریم کن همانگونه که من یاریت کردم

کمک کن تا با نیرو و شکیبایی تو این راه را به پایان برسانم

فرزند دلبندم، دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سهند و سپهر
25 آذر 92 8:07
مامان نجمه
پاسخ
خدا مرگم بده ناراحتت كردم
nice.design
25 آذر 92 8:09
سلام پوستر از خودتون یا نی نی تون می خواین؟ کارت پستال چی؟ دلتون میخواد یه کارت ویزیت خاص برای خودتون داشته باشین؟ یا یه لوگوی خاص و خوشگل برای وبلاگتون حتی با اسم کودک زیباتون؟ دوست دارین یه هدر خاص و باورنکردنی از کودکتون، بالای وبلاگتون قرار بدین؟ اگه دنبال خاص ترین طراحی ها هستین به وبلاگ نایس دیزاین سر بزنید با بهترین قیمت و بهترین کیفیت
مامان سهند و سپهر
25 آذر 92 9:04
زیبا و غم انگیز دوست ندارم کار به اونجاها بکشه . خدا خودش نخواد برام.
مامان نجمه
پاسخ
آره واقعا خدا كنه پيري خوبي در انتظارمون باشه
مامان سهند و سپهر
25 آذر 92 12:35
نه عزیزم خدا نکنه . فقط امروز یک کم تحت تاثیرم... خوندی خصوصی رو ؟
رزیتا مادر آرمیتا
25 آذر 92 22:45
نجمه عزیزم ، دوست خوب و مهربونم سلام . عزیزم از اینکه اینقدر دیر اومدم منو به بزرگی و مهربونیت ببخش ..... گل قشنگم دلم براتون خیلی تنگ شده بود . دوستون دارم و میبوسمتون .
مامان نجمه
پاسخ
سلام عزيزم خوب هستي كوچولوي در راه و آرميتا جون چطوره؟خواهش مي كنم اين چه حرفيه ؟منم دوستتون دارم و ميبوسمتون
مامان محمدصدرا
26 آذر 92 19:01
خیلی زیبا بود. با اجازتون از این مطلب با ذکر منبع توی وبلاگم استفاده کردم ممنون از لطفتون
مامان نجمه
پاسخ
خواهش مي كنم نميخواد منبع من رو ذكر كني چون مال من نيست خودمم از جاي ديگه دزديدم
زهرا عمه سروش
29 آذر 92 13:43
خیلی زیبا بود
مامان الینا
29 آذر 92 17:45
خیلی خیلی زیبا بود مامانی من نظراتت رو تو بحث پرسش و پاسخ خیلی پسندیدم واقعا دوست دارم بیشتر با شما و دختر نازتون اشنا بشم اگر موافق هستین تبادل لینک کنیم
مامان نجمه
پاسخ
ممنون عزيزم حتما باعث افتخار منه آشنايي با شما
(زهره)مامان فاطمه
30 آذر 92 15:49
وااااااااای چقدر ناراحت کننده است واقعا مایه روزی اینطوری میشیم
سامیه مامان
1 دی 92 10:47
سلام.نجمه خانم .متن خیلی خیلی زیبایی بودواگر اجازه بدهید میخواهم در وبلاگ دخترم ان رابگذارم. در ضمن چند روزه از شما خبری نیست امیدوارم هر کجا هستید شاد باشید
مامان نجمه
پاسخ
سلام عزيزم ممنون كه به يادم هستين نه خوبم همسرم رفته كربلا فعلا همش مهمونيم
مامان پریسا
4 دی 92 20:27
دلنوشته های زیبایی بود.
خواهرفرناز
14 دی 92 23:55
سلام گلم در مورد سوال دکتری میشه واضح تر توضیح بدین منظورتون چیه؟ من امسال میخوام ازمون بدم رشته میکروبیولوژی
مامان پارسا
15 دی 92 9:07
متن خيلي قشنگي و تأثير گذاري بود