پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

جالبه

1392/9/11 20:14
نویسنده : مامان نجمه
449 بازدید
اشتراک گذاری

ابتدای آفرینش کلاغ و طوطی هر دو سیاه بودند

طوطی اعتراض کرد و خداوند اورا رنگارنگ آفرید

 اما کلاغ گفت" هر چه از دوست رسد نیکوست "

نتیجه این شد که میبینی : طوطی در قفس است و کلاغ آزاد

 

***********************************

زندگى بافتن یك قالیست؛

نه همان نقش و نگاری كه خودت مى خواهی

نقشه را اوست كه تعیین كرده!
تو در این بین فقط مى بافى
نقشه را خوب ببین! 
نكند اخر كار
قالى زندگیت را نخرند..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهناز مامان ترلان کوچولو
12 آذر 92 0:27
خیلی زیبا بود
مامان سهند و سپهر
12 آذر 92 8:30
زیبا
(زهره)مامان فاطمه
12 آذر 92 9:05
زیبابود
مامان سهند و سپهر
15 آذر 92 11:21
عزيزم خوندم نوشته هات رو. حالا فردا برات مي نويسم بيشتر. امروز متعلق به اين دو تا جوجه هستم دربست
(زهره)مامان فاطمه
16 آذر 92 9:06
ممنون از راهنماییت گلم
مامان نجمه
پاسخ
خواهش مي كنم عزيزم
مامانِ عسل
16 آذر 92 13:12
خیلی قشنگ بود... من با جواب کلاغه یاد این جمله افتادم که همیشه قسمت پر لیوان را ببینیم از گل دختر چه خبر؟ دلتنگش شدیم
مامان نجمه
پاسخ
ممنون دختري خوبه دو روزه از پوشك گرفتمش بدون هيچ موفقيتي از دسشويي كه بيرون ميارمش جيش مي كنه
مامانِ عسل
17 آذر 92 9:41
تازه اول راهی. من تموم خونه بوی نجاست گرفت یعنی توی یک ماه دوبار فرش شویی داشتیم گلهای قالیمون رشد بی رویه داشتن و البته هنوز هم گاهی از دستش در میره و خرابکاری داره ولی چون زمستونه تموم خونه را با پتو پوشوندم و به محض خرابکاری پتو را میشورم البته الان دیگه خیلی کم پیش میاد مثلاً دو هفته یکبار یا حتی کمتر صبر بسیار میخواد این راه. براتون ارزوی صبوری دارم
مامان نجمه
پاسخ
واي خداي من راست ميگي
مامان پارسا
18 آذر 92 13:12
مثل هميشه زيبا و پر معنا
توت فرنگی (مامان علیرضا)
18 آذر 92 14:37
سلام عزیزم خوبی الهی من قربون عروسم بشم حتی اگه جیشو باشه درست می شه نگران نباس
مامان نجمه
پاسخ
پس يا پسرت روي دستت مانده يا مادر شوهر خوبي هستي
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 8:44
رسید ؟ همه رو توی یکی فرستادم
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 10:53
عزیزم دوقلویی غیر همسان فقط ارثی هستش همسان بر اساس احتمالات هست یعنی یه درصدی از کل حاملگی ها دوقلویی همسان میشه چون تخمک بارور شده به دو نیم میشه و این بر اساس احتمالات هستش یعنی احتمال داره بشه احتمال داره نشه برای هررررررررر بارداری هر کسی. ولی غیر همسان ها چون بدن زن دو تخمک رها کرده و هر دو بارور شده جنبه وراثتی داره. اینها رو توی یه مقاله علمی خونده بودم. بوسسسسسسسس
مامان نجمه
پاسخ
آهان اينهايي هم گفتم غير همسانند يه دختر يه پسر. درست گفتم ديگه از خونواده مادري ارث ميرسه مگه نه؟دوست داشتم زايمان اولم دوقلو بود كه ديگه يهويي شه ولي زايمان دوم نه اصلا چون سه تا بچه با هم بزرگ كردن سخته. من براي خواهرم دارم ميپرسم
مامان سهند و سپهر
19 آذر 92 11:44
نمی دونم ممکنه از مادر یا پدر برسه بهرحال برای من که توی هفته هشتم مشخص شد دوقلو هستند. غیر همسانند یه دختر و یه پسر . بله.
توت فرنگی(مامان علیرضا)
19 آذر 92 21:16
سلام عزیزم قربونت برم اگه ناراحت شدی ببخشین می دونی وقتی دیدم این تصاور رو دلم نیمد براتون به اشتراک نزارم
مامان نجمه
پاسخ
شوخي كردم بابا هنوز منو نشناختي همينجور يه چيزي مي پرونم