پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

جالبه

1392/6/11 15:21
نویسنده : مامان نجمه
469 بازدید
اشتراک گذاری

از 3 نفر هرگز متنفر نباش :
فروردینی ها، مهری ها، اسفندی ها
چـون بهتـرین هستند

سه نفر را هرگز نرنجون :
اردیبهشتی ها، تیری ها، دی ـی ها
چـون صادق هستند

سه نفر رو هیچوقت نذار از زندگیت بیرون برن :
شهریوری ها، آذری ها، آبانی ها
چـون به درد دلت گوش میدهند

سه نفر رو هرگز از دست نده :
مردادی ها، خردادی ها، بهمنی ها
چـون دوست  واقعی هستند

خب من همسر فرورديني و دختر شهريوري دارم خودم هم مردادي ام شما چطور؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رزیتا مادر آرمیتا
12 شهریور 92 1:17
گل قشنگم سلام خیلی جالب بود . من مهر ماه هستم . همسری دی ماه و آرمیتایی بهمن ماه .
مامان سهند و سپهر
12 شهریور 92 10:50
قشنگ بود
من ارديبهشتي
همسرم شهريوري
گل پسرها مهري


تولد پريسا خانوم پيشاپيش مبارك


مرسي عزيزم اولين نفري هستين كه تولد پريسا رو تبريك گفتين
منصوره مامان زهره
12 شهریور 92 10:54
دوست واقعی من خدا هیچ وقت تو رو از من نگیره!
درد دلی داری بفرما سراپا گوشیم!
شهریوری ام!



منصوره مامان زهره
12 شهریور 92 10:56
الان که فکر می کنم می بینم واقعا مامانم بهترینه(همه میگن!) بابام و داداشام واقعا سنگ صبورن! آبجیم هم یه دوست واقعی واقعیه! مرسی از مطلب خوبت!
(زهره)مامان فاطمه
12 شهریور 92 14:00
سلام عزیزم خوبی دلم برات تنگ شده بود پریساگلی خوبه ؟ببوسش بجام
خیلی جالب بود من آبانی ام همسرم بهمنی وخودم شهریوری


منصوره مامان زهره
12 شهریور 92 17:25
درخواست دوستی دادم چرا تایید نمی کنی؟



كجا؟تو نيني گپ؟
رزیتا
14 شهریور 92 1:38
عزیزم سلام بازی خوب و دلچسبیه . چندتا کارت با شماره های مختلف . نود تا هم توپک داره که روشون از شماره یک تا نود نوشته شده . یکی میخونه و بقیه هم پر میکنند . هر کی زودتر پر کنه برنده است . هر چی تعداد بازی کننده ها بیشتر باشه بیشتر مزه میده . نجمه جون پیشنهاد میکنم یکی بخری . قیمتش هم خیلی مناسب .
رزیتا
14 شهریور 92 1:40
الهی قربون پریسا کوچولوی خوشگل . عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک . بــــــــــوس
مامان سهند و سپهر
14 شهریور 92 8:22
ارلا
14 شهریور 92 12:09
سلام من فروردینی هستم
میترا
14 شهریور 92 15:13
سلام وبلاگ جالبی داری


نی نی دانلود(مامان علیرضا)
16 شهریور 92 18:45
سلام دوست گلم من برگشتم
خیلی دلم برات تنگ شده بود
ممنون که به من سر زدی همراه عزیز من
پریسای خوشگلم چطوره
یه ماچ گنده از طرف من برای تو و پریسا جونم
خیلی دوستت دارم

مطلبتم جالب بود
من مردادی ام
همسرم فروردین
پسرم هم مهر



رزیتا
17 شهریور 92 10:31
سلام نجمه جون نیستی ؟؟؟؟ کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟ داری تدارک تولد پریسا کوچولو رو میبینی ؟؟؟؟ دوستون دارم . بـــــــــــــــوس