پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

شعر كودكانه

1392/5/23 15:11
نویسنده : مامان نجمه
339 بازدید
اشتراک گذاری

شعر اقا خرگوشه برای بچه کوچولو های ناز نازی :


یک روز یه آقا خرگوشه
رسید به یه بچه موشه

موشه دوید تو سوراخ

خرگوشه گفت : آخ

وایسا، وایسا، کارت دارم
من خرگوش بی آزارم

بیا از سوراخت بیرون
نمی خوای مهمون

یواش موشه اومد بیرون
یه نگاهی کرد به مهمون


دید که گوشاش درازه
دهنش بازه، بازه

شاید می خواد بخوردم
یا با خودش ببردم

پس می رم پیش مامانم
آنجا می مونم

مادر موشه عاقل بود
زنی با هوش و کامل بود

یه نگاهی کرد به مهمون
گفت ای بچه جون!

این خرگوشه
خیلی خوب و مهربونه

پس برو پیشش سلام کن
بیارش خونه

خودم كه خيلي اين شعر رو دوست داشتم و دارم پريسا هم خيلي دوست داره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
26 مرداد 92 8:19
خیلی دوسش دارم نصفه و نیمه واسه یسنا میخوندم اما از حالا کاملش میخونم مطمئنن اونم خوشش میاد
زهره(مامان فاطمه)
26 مرداد 92 9:25
بله منم توی گوشیم دارمش از نوزادی برای فاطمه میخونم
ندا مامان آیدا
5 شهریور 92 8:52
آیدا هم این شعرو خیلی دوست داره. از اول که شروع می کنم براش بخونم آخر هر مصراع میگه: آخ. یه وقتهایی هم که خودش داره تنهایی بازی میکنه، با خودش میگه: وایسا کاریت دارم.