پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

جواب

1392/8/28 21:11
نویسنده : مامان نجمه
536 بازدید
اشتراک گذاری

جواب کینه را با گذشت...     جواب بی‌مهری را با محبت...

جواب دروغ را با راستی... جواب زشتی را با زیبایی...

جواب خشم را با صبوری... جواب سردی را با گرمی...

جواب نامردی را با مردانگی... جواب همدلی را با رازداری...

جواب پشتکار را با تشویق... جواب اعتماد را با وجدان...


...

هیچ وقت، هیچ چیز و هیچ کس را بی‌جواب نگذار...

مطمئن باش هر جوابی بدهی، یک روزی، یک جوری، یک جایی به تو باز می‌گردد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

✿مامان علی خوشتیپ✿
28 آبان 92 15:08
سلام عزیزم یه توضیحی برای سشوار کشیدن موها برات نوشتم تو پرسش و پاسخ ببین به دردت میخوره
مامان نجمه
پاسخ
ممنون الان ميرم نگاه مي كنم
مامان آرشیدا کوچولو
28 آبان 92 19:41
سلام عزیزم متاسفانه اون دکتری که گفتم هنوز بهمون نوبت نداده و فکر هم نکنم بده دنبال دکتر خوبم
مامان سهند و سپهر
29 آبان 92 8:34
سلام عزیزم ممنون از نظرات خوشمزه ت. خب منم نمیدونم کدومو می گی که بهت بگم کدوم بوده!!
مامان سهند و سپهر
30 آبان 92 8:24
خصوصی
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آبان 92 13:29
سلام این روز ها علیرضا اذیت می کنه خودم هم سر درد دارم نمی دونم چرا؟ ممنون سر زدی عزیزم جملاتی که نوشتی هم خیلی قشنگ بود پریسای ناز و زیبای منم ببوس وب علیرضا رو دیروز آپ کردم وب ع
توت فرنگی(مامان علیرضا)
1 آذر 92 15:38
سلام عزیزم خصوصی
(زهره)مامان فاطمه
5 آذر 92 9:19
زیبابود عزیزم .نجمه جون خیلی کم پیداییییییییی
مامان نجمه
پاسخ
من كه پيدايم شما نيستي
زهرا،عمهء سروش
5 آذر 92 21:41
به امید روزی که همهء مردم دنیا همینجوری به همدیگه جواب بدن