پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 15 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

هنرهاي بافتني مامان واسه دختر گلش

1392/4/9 13:53
نویسنده : مامان نجمه
750 بازدید
اشتراک گذاری

در اين پست ميخوام هنرهايي كه تو اين سالهاي بعد از تولد پريسا از خودم در وكردم مژهرو بزارم تا پريسا بدونه  مامانش، كه تو اين 27 سال از عمرش( به غير از دوران راهنمايي كه مجبور بود يه شال و كلاه ببافه ) به كاموا وميل دست نزده بود (در واقع فقط درس ميخونده و هيچ هنري نداشته) حالا به عشق دخترشقلب چه كارايي كه نميكنه (يا به قول عادل فردوسي پور :چه ميكنههههههه) . البته خوب به دليل اينكه استفاده شدن يكم كهنه به نظر مي رسه ولي خوب عكساشونو ادامه مطلب ميزارم.

                                     

                                                           

اين اولين سه تيكه هست كه واسه پريسا بافتم كلاه و پيراهن و شلوار

   اول يه عكس زمستوني تا تو اين تابستونه گرم كمي حال وهواي زمستوني بگيريم

 

اين همون لباسه سه تيكه تنه پريساست

 

اينو براي زمستون سال ديگش بافتم كه با شلوار نارنجيه عكس آخري ست ميشه

اينم دو تا زمستون پوشيده

اين پالتو  زمستونه سال 91 بافتم كه پوشيد

اين شلوار نارنجي رو فقط بافتم هنوز به هم ندوختمش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

(زهره)مامان فاطمه
9 تیر 92 7:05
ای ول مامانی هنرمند .چه میکنه این مامان پریسا .خوش بحال پریساجونم .راستی مامانی فکرکنم یه تشابه دیگه هم با هم داریم تقریبا ماهم باهم هم سن هستیم

چه خوب آخ جون من متولد 18/5/63 هستمفك كنم ميشه 28
مامان رومینا
9 تیر 92 11:25
چه خوشگله مامانی راستی به وبلاگ منم یه سر بزن


حتما
ندا مامان آیدا
9 تیر 92 13:27
آفرین چه مامانِ هنرمندی. منم خیلی به بافتنی علاقه دارم. ولی زیاد حوصله م نمیگیره.
مامان مانلی
9 تیر 92 14:00
آفرین خانومی چه خانوم هنرمندی
عزیزم مانلی تو مسابقه شرکت کرده اگر دوست داری بهش رآی بده کده مانلی 241 هست به 20008080200 اس ام اس کن اگر دوست داری یه دنیا ممنون عزیزم



آخييييييييييي من نميدونم چكار كنم اين همه بهم ميگن به من راي بده نميخوام دل هيشكي رو هم بشكنم بنابراين قرعه كشي ميكنم شانس خودتون
مامان مانلی
9 تیر 92 14:01
راستی با تبادل لینک موافقین؟



من شما رو لينك كردم
زهره(مامان فاطمه)
10 تیر 92 8:33
سلام اسم کوچیکتو نمیدونم مامانی وولی من زهره متولد64/08/12 هستم خیلی خوشحالم که با یه تقریبا هم سن دوست شدم


و همچنين
آسیه مامان پارسا
10 تیر 92 21:56
خیلی زیبا آفرین.


مرسيييي
نیکو
11 تیر 92 14:07
سلام اميدوارم حالتون خوب باشه. خواستم بگه نيکو تو مسابقه ي ني ني وبلاگ شرکت کرده.اگه ازش حمايت کنيد و بهش راي بديد يه دنيا ممنونتون ميشيم. http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com/
مامان ایدین
12 تیر 92 15:36
افرین به شما خیلی خوشکلن من قصد دارم واسه زمستون ایدین یه ژاکت ببافم که از جلو دکمه بخوره و طرح پیچ رو هم جلوهاش کار کنم میتونی راهنماییم کنی با توجه به سایز ایدین که ریزه و رشدش کمه چند تا سر بندازم و چکار کنم ؟


مرسي
بايد كامواتو بخري تا براساس ضخامت نختون سر بندازين
مدلهای بافتنی کودکان
14 تیر 92 0:27
عزیزم بافتنی هاتون خیلی قشنگن ولی روی رایت کلیک قفل گذاشتید اینه که نتونستم عکسارو تو وبم بزارم اگه دوست دارید تو وبم بزارم یا قفل رایت کلیک رو بردارید یا عکسارو برام ایمیل کنید.ممنون
رزیتا مادر آرمیتا
8 مرداد 92 17:40
ای ول ............. چه مامان خوبی . خوش به حال پریسا جون با این مامان هنرمندش .


مرسي گلم