پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

لالا لالا پريسا لالا

1392/4/5 1:11
نویسنده : مامان نجمه
757 بازدید
اشتراک گذاری

پريسا وقتي خوابش مياد:

پريسا لالا ، پاتته(فاطمه دختر عمو) لالا، عاد(عادل)لالا، بابا جون لالا، دايي لالا، گنجشك لالا، مهتاب لالا، خووشيد لالا، عمو مسن لالا، خالي (خاله) لالا، آقا ايسان لالا، .......

 

                           

هيسسسس دختر كتاب خونه من خوابيده

ادامه مطلب عكسهاي خواب پريسا از  چند روزگيش تا الان

 

آااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي چقدر خوابم مياد ( 1 سال و 2 ماهگي)

 

 خواب 1 سال و نه ماهگي

 

 

 باور كنيد تو خونمون بالش فراوونه ولي...(1 سال و هشت ماهگي)

 

  خواب 1سال و 1 ماهگي

 

خواب 9 ماهگي

 

خواب 4 ماهگي يا 5 ماهگي درست يادم نيست

 

خواب 1 ماهگي چون به شير مامانم حساسيت داشتم صورتم دون دون قرمز زده بود كه دكترا ميگن اگزماي شير مادره

 

خواب 4 روزگي

 

الان فكر نكنم خوابم بياد (٧ ماهگي)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان مانلی
6 تیر 92 11:42
ماشالله چه دخمله نازی دارین م شما را لینک کردم عزیزم
♥متین من♥
8 تیر 92 1:20
سلام مامان پریسا جون ممنونم که به پسرم رای دادی امیدوارم منم بتونم جبران کنم من لینک تون میکنم تا سر فزصت بتونم بیام از خجالت تون در بیام همه ی وبلاگ دخترگلت بخونم یه دنیا ممنون از محبتت


عزيزم من هنوز راي ندادم ولي قول ميدم وقتي عكس دخترمو گذاشتم همراه اون به شما هم راي بدم
مرضیه
8 تیر 92 9:50
واااااااااااااااااااااااای نجمه جون این سایت قشنگتو معمولا چند روز یه بار می بینم خیلی کار قشنگی کردی برای دخترت
عاشقه این عکس آخریشم چقدر قشنگ دستشو زیر چونش نگه داشته
مرضیه


سلام عزيزم خيلي دلم برات تنگ شده ممنون كه به وبلاگم سر ميزني بوس بوس بوس
(زهره)مامان فاطمه
8 تیر 92 13:38
ماشااله به تودخمل عزیزم
شهره
8 تیر 92 20:02
سلام
منم عاشق سایتت شدما، یه وقتای دلم میخاد بیم ببینم چه خبره اینجا،
یادمه مامانشم بالش دوست نداشت ههههههههههههههه


ايشالا ني ني شما و وبلاگ شما و ...(بوس)
atolie
11 تیر 92 14:09
با سلام خدمت شما. به وبلاگ آتليه اي کردن عکس کودکان سر بزنيد.شايد براي فرزند دلبندتان مناسب باشد. آدرس وبلاگ http://atolie-nazanin.loxblog.com
زهرامامانه ایلیا جون
15 تیر 92 15:19
سلام گلم منم پسرمو از پوشک گرفتم و بعد براش جشن گرفتم تو همون پست توضیح دادم که چطوری انجام دادم