پريساپريسا، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
پدرامپدرام، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

پريسا و پدرام سلیمانی

باز اومدیم بعد از یه مدت نسبتا طولانی

گفتگوي دو نفره

1392/6/19 14:22
نویسنده : مامان نجمه
573 بازدید
اشتراک گذاری

پريسا: مامان عدس پولو مخام

من: عدس پلو نداريم . گرسنته؟

پريسا: هام . برمج مخام

من: برنج نداريم.

پريسا: غذا مخام هندونه مخام

من. پلو و مرغ داريم . ميخواي؟

پريسا: هام برمج و مرغ مخام

من:تعجب ( بخاطر پلو و برنج)

بعد از اينكه خورده و سير شده ميگه دوباره مخام و من دوباره براش آوردم و همش رو ريخت تو ليوان آبش

من: چرا اينكار رو كردي دوستت ندارم باهات قهرمقهر(البته ميدونم كه نبايد اين حرفو بزنم)

پريسا: مامان سلـــــــام، مامان بوس، سلــــــــــــام مامان دوست دالم

من: ماچماچماچ منم دوست دارمماچماچماچ

قربون دختر نازم قلب

 

                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان فهیمه
19 شهریور 92 17:48
سلام دوست عزیز ممنونم از راهنماییتون توی پرسش و پاسخ حتما امتحان میکنم


نی نی دانلود(مامان علیرضا)
19 شهریور 92 18:01
سلام عزیزم اگه فردا عصر بتونی بیای نی نی گپ برای ساعت 5 یا 6 خوبه بتونم جواب همه سوالاتت رو بدم دو طرفه باشه بهتره
قربون زبان شیرین عروس گلم هم بشم
بهم خبر بده میای یا نه
پریسا رو ببوس
بای


آره ميام اگه نخواستم بيام خبر ميدم
مامان یسنا
20 شهریور 92 8:15
سلام

اگه مایل باشی حاضرم لینکت کنم[hr



لطف مي كنيد اما آدرس وبلاگتون رو اشتباه وارد كردين من نميتونم باز كنم

(زهره)مامان فاطمه
20 شهریور 92 12:58
عزیزم پریساخانم بااین حرف زدنش مامانی نخوری این شیرین زبونو یه دفعه
(زهره)مامان فاطمه
20 شهریور 92 12:59
مامان جونی تو همه جوره برای من عزیزی
عزیزم تبریکت نرسیده


باورم نميشه من چندين بار يه تبريك طولاني رو فرستادم . ممكنه چون طولاني بوده نرسيده يا ارور داده من توجه نكردم . يه بار ديگه يه كوچولو ميفرستم
مامان یسنا
21 شهریور 92 8:12
سلام ببخشید قبلا آدرسم اشتباه وارد کرده بودم شما لینک شدید
مامان سهند و سپهر
21 شهریور 92 8:18
اي شيرين زبون كوچولوي خوردني. آخي چقدر حساسه . من كه خيلي دلم مي سوزه وقتي اينجوري مي كنم باهاشون
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
21 شهریور 92 11:09
سلام عزیزم من پیغامت رو دیدم الان ساعت 11:5 اومدم نیستی
مهناز مامان ترلان کوچولو
21 شهریور 92 13:45
قربون حرف زدنش بشم جونم چه شیرین زبونه پریسا جونم
مامان پریسا خانوم نمیدونی قلبم چه تندتند میزنه واسه روزی که ترلانم یاد بگیره اینجوری حرف بزنه

رزیتا
22 شهریور 92 17:27
سلام به پلیسای ناز . قلبون تو با این حرف زدنت .
هستی خانوم
23 شهریور 92 5:03
سلام به ماهم سری بزنید تبادل لینک نظر